Elektrikler yok şehrimde😕 Zifiri karanlık sokaklar... Bir şiir, bir şarkı (Türkçe) bırakmak isteyen var mı?

Rivayet şudur ki; Özdemir Asaf, hoşlanıdığı kadına açılmak ister.. Kadına bütün güzellikleri sıralar, Türkiye için İstanbul'un, İstanbul için gecenin, gece içinde yürümenin, yürürken de düşünmenin ne kadar güzel ve önemli olduğunu anlatmaya çalışır. Fakat sözü o kadar evirip çevirmesine rağmen bir türlü kadına getiremez ve kendisi için onun da bu kadar önemli olduğunu söyleyemez. Sonunda "her neyse" deyip kalkarlar ve şiir artık yazılmıştır...
Türkiye’de İstanbul ne ise
İstanbul’da gece ne ise
Gecede yürümek ne ise
Yürürken düşünmek ne ise
Seni unutamamacasına düşünmek ne ise
Unutamamanın anlamı ne ise
Seni sevmek ne ise
Saklayayım mı yok söyleyeyim derken
Birden aşka düşmek ne ise.
Her neyse...
"Özdemir ASAF / HER NEYSE"
https://youtu.be/J21IUohbm8Y bunlar benden
Elektrikler yok şehrimde😕 Zifiri karanlık sokaklar... Bir şiir, bir şarkı (Türkçe) bırakmak isteyen var mı??
Elektrikler yok şehrimde😕 Zifiri karanlık sokaklar... Bir şiir, bir şarkı (Türkçe) bırakmak isteyen var mı?
Cevapla