Rivayet şudur ki; Özdemir Asaf, hoşlanıdığı kadına açılmak ister.. Kadına bütün güzellikleri sıralar, Türkiye için İstanbul'un, İstanbul için gecenin, gece içinde yürümenin, yürürken de düşünmenin ne kadar güzel ve önemli olduğunu anlatmaya çalışır. Fakat sözü o kadar evirip çevirmesine rağmen bir türlü kadına getiremez ve kendisi için onun da bu kadar önemli olduğunu söyleyemez. Sonunda "her neyse" deyip kalkarlar ve şiir artık yazılmıştır... Türkiye’de İstanbul ne ise İstanbul’da gece ne ise Gecede yürümek ne ise Yürürken düşünmek ne ise Seni unutamamacasına düşünmek ne ise Unutamamanın anlamı ne ise Seni sevmek ne ise Saklayayım mı yok söyleyeyim derken Birden aşka düşmek ne ise. Her neyse... "Özdemir ASAF / HER NEYSE" https://youtu.be/J21IUohbm8Y bunlar benden
Elektrikler yok şehrimde😕 Zifiri karanlık sokaklar... Bir şiir, bir şarkı (Türkçe) bırakmak isteyen var mı?
SESSİZ GEMİ Artık demir almak günü gelmişse zamandan, Meçhule giden bir gemi kalkar bu limandan. Hiç yolcusu yokmuş gibi sessizce alır yol; Sallanmaz o kalkışta ne mendil ne de bir kol. Rıhtımda kalanlar bu seyahatten elemli, Günlerce siyah ufka bakar gözleri nemli. Biçare gönüller! Ne giden son gemidir bu! Hicranlı hayatın ne de son matemidir bu! Dünyada sevilmiş ve seven nafile bekler; Bilmez ki giden sevgililer dönmeyecekler. Birçok gidenin her biri memnun ki yerinden, Birçok seneler geçti; dönen yok seferinden. Yahya Kemal BEYATLI
Elektrik yok bu gece Işıklar hain mahremiyete Neyse ki bu gece zifir Mum ışığında oyunlar var Şarkılar türküler var Gizli kalmış anılar Aydınlatır hayalleri Babaların masalları Khramandır oğulları Anneler tutar korkmuş minik elleri Gelmese keşke ışık Hiç olmasaydı elektrik
ve gitti.. hiçbir şey demedi.. ardından baktım.. yüreğim yana yana.. bitmeyen bir şarkı vardı artık benim için.. zifiri karanlıklar, kanayan kalplerdi benim hikayem.. sensizdi, yalnızdı..
Cemal sureyya gibi bir sapigin şiirini paylaşmaktan hiç memnun olmasam da. Ta. ak geçmek istiyorum Seni bir kere öpsem ikinin hatırı kalıyordu İki kere öpeyim desem üçün boynu bükük Yüzünün bitip vücudunun başladığı yerde Memelerin vardı memelerin kahramandı sonra Sonrası iyilik güzellik 😁😁😁 ya salik komünist i
En İyi Cevaplar