Merhaba arkadaslar sorum yukarda baslıkda
Pozitif ve negatif yonleri nelerdir? Beraber yasamak nasil bir duygu
Pozitif ve negatif yonleri nelerdir? Beraber yasamak nasil bir duygu
Pozitif yönünü bilmem ama bir negatif yönünden bahsedebilirim;
Hangi cins köpek olursa olsun bir kaptan yemek yediği zaman o kabın 1 kere kumla olmak üzere toplam 7 kere yıkanması gerekir, çünkü köpeğin ağzından yemek yediği kaba necis bulaşabilir. Bende çok istiyordum öyle bir arkadaşım olsun, ama gelin görün ki caiz değilmiş... Bahçeniz varsa bahçede beslemeniz daha uygundur.
Her köpek bahcede beslenilmez golden cok sevgi ister ilgi ister nasil bahcede birakalim yazik o hayvanlara
Sürekli ilgi istiyor sevgi arsizi sürekli sevsen ilgilensen onunla oynasan aklına gelebilecek her türlü sebekligi yapiyor çok fazla tüy döküyor
Besliyor musunuz bazileri tarayinca cok dökmüyor diyorlar
2012den beri besliyoruz istedigin kadar tara mevsim gecislerinde cok fazla tuy dokuyor bir ilacı var ama oda karacigerinde sıkıntı yapıyormuş o yüzden kullanmadık
Hadi ya 😔 cok uzuldum
Tüyü sorun etmez birde aldıktan sonra sıkılıp sokağa bırakmam diyorsan tavsiye ederim, alıp hevesi gectikten sonra sokağa bırakan o kadar cokki yazık hayvancağızlara
Yok sokaga atmam asla 20 yasindayim ve 1 2 yildir her cinsi arastirdim 😂 asla birakmam ölene kadar bakarim hayvanseverim
Beslersen seni baya eglendirir o zaman
😊😊
Tuy sorunu tabikide olur ama yikarsan tararsan bu fazla sorun olmaz sen bahcedemi bakcan evdemi bakcan
Evde 😊 tuy sorunu normal yani dokebilir ama asiri dokmesini istemem
Ya zaten hep dökmez sadece disarda tararsin haftada bir bakimini yaparsin hic bir sorun olmaz yavrumu alcan buyukmu alcan
Yavru dusunuyorum
Kizmi erkekmi
Dışı dusunuyorum ama su an beslemicem. biraz zamani var
Peki nerden alcan
Benim arkadasin yavrulari var istersen yardimci olayim hepside golden tam senlik
Ben sahiplenmeyi dusunuyorum hayvanseverim ve ticarete karsiyim
Ticaret değil zaten bakamiyor sahiplendircek
Almak istersen yardimci olurum
Ben su anda dusunmuyorum bikac ay sonra dusunuyorum ozamana kadar o kopek sahiplenirir yorumunuz icin tesekkur ederim😊
Peki sen bilirsin bide köpek sana alışırsa koynunda uyumak isteyebilir
Ben cok severim kopekleri birlikte uyuruz sorun yok😂😂😂
Peki kazağinin icine girmek isterse 😀
Giydiririm birtanesini😂😂😂
Ay ne pufuduk pufuduk sen tuvaletini yaparken bile yanina gelir 😂😂
Hahahahah😂😂😂 sen besliyor musun😊 disi mi erkek mi
Bende besliyorum erkek ama benimkisi biraz sapık ben tuvaletimi yaparken geliyo bakiyo ne yapiyo bu diyo şaşkın şaşkın bir görsen 😁😁
hahahhaha ben cinsiyetlerine karar vermedim seninki cok tuy dokuyor mu
Bak bu konuyu detayli konusalm istersen
Özele gel en iyisi
Benimki tüy dökmüyo
Mesaj atamiyorum :(
Peki goldende 3 tur var hangisiydi 😊
İstek at bana
Ordan konusalm burdan herkez goruyo
Istek atiyorum
Adın ney bir sürü istek var
Tugce
Yazdm cevap ver
Cevap
8Cevap
Ben dogo besliyorum

Ne guzel ama ben o cinsleri fazla sevmem onemli olan sizin beslemeniz ve cok guzel bir duygudur😊
Insallah :)
Daha öncesinde beslediğim bir köpek. Harika bir duygu diyebilirim.
Bende ilerde beslemeyi dusunuyorum😊
Harika bir şey diyebilirim. Evin bir parçası oluyor. Seviyorsun ve sorumluluğunu üstleniyorsun. Her an senin ile.
Ne guzel peki tuy sorunu var mi?
Olmaz mı :) Köpeklerde sadece bildiğim kadarıyla dogo da yok. Diğer tüm köpeklerde var. Ama kendin beslediğin zaman rahatsızlık duymuyorsun.
Her kopekde vardir tabiki tuy sorunu ama goldende daha cok dokuluyor diyorlar ondan sordum
Taradigimoz zaman azalmiyor mu tuy dokme sorunu
Tüy sorunu diye sormuşsun. Ben koku diye algıladım. Aynen goldenlar iyi tüy döküyorlar:)
Önemli degil😊 Cok asiri mi dokuyorlar
Düzenli olarak tarar isen, öyle abartı bir derece de olmaz. Mamasına da dikkat etmen gerekiyor.
Cok sevindim ona
Anladim tesekkur ederim yorumunuz icin
Rica ederim.
Çok zeki bir hayvan bildigim kadarıyla 🔟 bin kelime anlama kapasitesi var diye hatırlıyorum bende alacaktım yavru bulursam 🐶
Insallah beslersin evet cok zekiler ve tatlılar😄😍
Aynen :-)
2 sene aynı evde yaşadım güzel duygu ama çok tüy döküyor ve doymuyor dünyayı yiyecek diye korkuyodum ben
Bende beslemeyi istiyorum tuy sorunu cok mu? Asiri diyecek kadar mi
Aşırı derecede çok hemde abartmadan söylüyorum bir hafta sonu hava güzel diye yıkadım sonra tarakla taramaya başladım kırık tüyler dökülsün diye kocaman poşeti doldurdum tüyle
😔😔😔😔
Alacaksan boo al en güzeli ama biraz pahalı
Eet onlarda cok cok tatlilar ama ben ticarete karsiyim sahiplenmek daha guzel bir duygu oldugunu dusunuyorum
Arkadaşın var benden akıllı namussuz
Hahaha😂
Peki cok tuy dokuyor mu bilginiz var mi
Hadi ya😔😔
Asiri dökmesin evde beslemek istiyorum😊😊
Zor okudum neymiş o öyle.
😂😂 golden kopekler var ya o
Valla Sibirya kurdu ile yaşamak daha güzel
Ben golden isterim 😊
Nasil yani? Ama cok zeki ve sadik sevimli kopek
Herkes farkli cins beslemek ister 😊
Ne guzel :)
Tuy kadar omru olsun insallah
Köpekler insanın en iyi dostudur 😊
Haklisin 👍
Boyle dusunme belki tek olabiliriz tak basimiza yasayabiliriz ama bak su an senin yaninda bir kopek var ve insan gibi sahiplerin duygularini cok iyi anlar tek degilsin ve cokda guzel zaman gecireceksiniz birlikte 😊
Kriz derken bir hastaligin mi var
Inan bana o seni dusundugun icin korkuyor cunku kendine zarar veriyorsundur senden korkmuyor kendine zarar veridigin icin seni dusunerek korkuyor
Tamam seni uzmek istemem onun icin bu konuyu acmadim ama inan senden korkmuyor seni dusundugunden oyle 😊😊
Bosver sen ya o duygularini ne guzel zaman gecirmeye bak😄😊
Özelden yazamiyorum baskalarini dinleme ne derlerse desinler
O ne lan
Cok şırın bir köpek 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar