Tanımadıgım bir kıza aşık oldum sanırım ben bir aptalım kız cok calıskan?

Merhaba 2 hafta önce okulda bir bir kız gördüm benden 1 yaş büyük ve çook calıskan onlar anadolu ilk gördügümde pek birşey hissetmedim hoşanmadır vs ama gece oldu bir anda aklıma geldi geliş o geliş aklımdan çıkmadı 1 gün sonra ise sınıfımızın önünden geçiyordu içeriye baktı direk bana bakarak gülümsiyerek gülerek gitti aptal ben hiç karşılık vermedim o o degil sandım oymuş 1 hafta boyunca ona baktım ama o bana pek bakmadı neyse 1 hafta sonra ise sınıftan dısarıya cıkıyordum arkadaş şakasına kovalıyordu sınıftan cıkarken ona çarpacaktım tam sınıfın önünden geçiyormuş carpacak iken durdum Tam kafamı cevirdim onlara baktıgımda kafalarını cevirmis devam ediyorlardı bu gün ise cıkısta beden egitimiydi eşortman var üzerimde cıkısta arkadaşı ile servisin önünde konusuyordu konusurken 5 6 saniye baktı bana bende ona baktım hemen utancımdan gizlenmeye calısdım baktıgımda o da yoktu sonra okuldan cıktım ÖZEL HALK OTOBÜSÜ ile eve döndüm Sizce bu kız bana karşı dolumu yoksa ben takıntı halinemi getirdim? kız cok calıskan coook
Tanımadıgım bir kıza aşık oldum sanırım ben bir aptalım kız cok calıskan?
Cevapla