Bulaşık deterjaniyla saçımı yıkadığım günler oldu,
O zamanın ekmek parası 25 kuruş iken ekmek parası bulamadık ve bozulmuş, böcek dolu undan ekmek yapıp da yedik bir hafta boyunca,
O zamanları kolay bulunan tarhana çorbası bile yoktu. Günde 3 öğün zeytin pekmez yediğim zamanlar oldu.
2₺ sınav parasıni arkadasimdan borç aldım.
1,25 kuruş dolmuş parası bulamadım 10 km yolu yürüyerek geldigim zamanlar oldu.
Kış günleri yazlık hırkayla okula gittigim zamanlar oldu.
Okulda açlıktan bayıldığım zamanlar oldu.
Ayakkabim yoktu. Kenarlarından hep kar ve su alırdı. Kışları soğuktan uyusurdu ayaklarım. Bu güne şükürler olsun her şeye sahibim.
Ya sizler neler çektiniz? Paylaşmak ister misiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar