Kismet kapama büyüsü- kara büyü diye bisey varmi? ya da büyüye inanan varmi?

Selam herlese, ben ne sevebiliyorum. nede evlenebiliyorum, Bizimkiler cok istiyor evlenmemi, fakat ben de istiyorum. ama evliliğede çok soğuhum, kimseyi sevemiyorum beyenemiyorum, ya da olmasin evlenmiyeyim diye dusuncelere kapiliyorum, ve bir türlü olmuyor. iş hayatim hep tersine gidiyor. herşey 2014 ten sonra başladi. ben 2010 da askerdeyken beni seven bir kiz vardi. askerden sonra geldim gorustum kizla. kizi beyenmekten öte yaşi ufakti. onunla cikmadim. sevemedim. ve ne olduysa ondan sonra oldu. kumara (idaa) başladim. evden 3 kez kactim, eve dondum tavana ip bagladim. intihar etmeye kalkiştim. hep sorun hep sikinti hep karamsar günler yaşadim. bizimkiler evlenmemi istiyor. Şu an sene 2018e girmek uzereyiz. fakat halen evlenmedim. cunku kaç kisiye gitik. ya kiz evlenmeyi dusunmuyor, ya da kiz tamam diyor, fakat bu seferde babasi kizi vermek istemiyor. O bahsetigim kiz hala beni bekliyor. surekli arar rahatsiz eder beni. ona şidetle istemedigimi soledigim halde bile. o ise 5 yildir hala beni bekliyor. bizimkiler ustunde buyu yapilmiş kismetin kapanmiş diye dusunceye variyolar. fakat bilmiyorum. kimsenin gunahinida almak istemiyorum. acaba o kiz bana buyu yapmiş olabilir mi? 2012'den once boyle bir sorunum yoktu. işime gucume bakan biriydim. herkes beni severdi sayardi. ama Şu an o gunlerden çok cok uzagim. bu konu hakinda sizden bilgi dusuncelerinizi bekliyorum. tesekurler..
Kismet kapama büyüsü- kara büyü diye bisey varmi? ya da büyüye inanan varmi?
Cevapla