Sürekli şaka karışık laf sokmayı alışkanlık haline getiren insanlarla nasıl başa çıkılır?

Üniversite 3. Yılım okulun bitmesine 1 yıl 7 ay kaldı ve bölümdeki arkadaşların hepsi felaket itici. Şöyle söyleyeyim sınıfın geneli kızla kapalı açık 15 kız falan var sanırım o yüzden bir gruplaşma var genelde kapalılar kapalılar la takılıyor. Övmek gibi olmasın ama sınıfta bölüm de dikkat çeken biriyim üst dönemlerde tanıyor. Bu yüzden rekabet ortamı var hangi kız grubuna girsem patlak verdi şu zamana kadar 3 arkadaş grubu değiştirdim şu an 4. Gruptayım ve bu grupta 5 kişiyiz ve tüm kızlar şakayla karışık birbirine laf sokuyor (evli olan bekarla dalga geçiyor bekarlar sevgilisi olanla dalga geçiyor sevgilin var ama evlenemediniz diye ya da sap olanlar var ya da fiziksel özellikleri ile illaki bir kulp buluyorlar) ve bunu şaka karışık yapıyorlar alışkanlık haline getirmişler okul bitene kadar böyle devam edicek biliyorum ama bazen laf sokulunca karşılık vermekten yoruluyorum sizce ne yapmalıyım gerildim resmen
Sürekli şaka karışık laf sokmayı alışkanlık haline getiren insanlarla nasıl başa çıkılır?
Cevapla