www.google.com.tr/.../428707
21 yaş sendromu yaşayan var mı? Ne yapılabilir?
www.google.com.tr/.../428707
doğum günün kutlu olsun
neden böyle hissediyorsun ki kendindini?
seni böyle düşündüren nedir diyeyim?
iyide bunlar daha bitmiş olgular değilki hepsi sırası ile olack olanlar.
acaba yaşasan hepsini ne hissedeceksin...
20 ' ye girerken ben de benzer şeyler düşünürdüm. Birkaç aya geçer... 😀
Bana da olacak birkaç gün sonra:) Hayat... Yapacak bir şey yok.
*Gecen bol olsun.*
Cevap
3Cevap
Ben 21 yaşını atlatalı bir sene oldu da oyle bir sendrom yaşamadım sendeki psikolojik
yuh 45 50 yasindaki adamda selasını verdirsin ozman ben hala gencim cıtırım daha 😂😂😂
Doğum günün kutlu olsun 🎂🎂
20ler başlayınca böyle bir sendrom mu başlıyor
ciddi mi özel değilse ne?
bakalım inşallah hiçbirimiz sıkıntı yaşamayız
askere git duzelirsin :)
Mutluuuu yillar dostum🎂
Mutlu yıllar
Hayır kalıcı
mutlu yıllar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar