Soyunma kabini ve tuvallette çekilen pozlar için ne düşünüyorsunuz?

Ya bıktım artık kime baksam tuvalete girmiş ki genelde avmlerin tuvaletleri oluyor orada çekiliyorlar. Ya da soyunma kabinlerinde çekiliyorlar. Yani herşeyi geçtim demode oldu artık çekilmeyin şuralarda. Hadi çekildiniz paylaşmayın YETER yav veeyyyy
Soyunma kabini ve tuvallette çekilen pozlar için ne düşünüyorsunuz?
Cevapla