Unisex tuvaletler hakkında ne düşünüyorsunuz, sizce Unisex olmalı mı?Bu fotoğraf Gebze'de bir kafenin tuvalet girişinde asılıymış. Düşüncelerinizi alalım?
Her iki tarafta aynı şekilde pis kullanıyor dikkat ettiğim kadarıyla. Pis şeyler hakkında konuşmak istemem ama; Kadınları bildiğim kadarıyla çoğu tuvaletten sonra ellerini bile yıkamıyorlar çalıştığım iş yerinde gördüklerime göre yorum yapıcak olursam, iş yerimize aynı oranda kadın ve erkek geliyor Kadın tuvaletlerinin sabunları hiç bitmiyor Erkeklerin ki 1 ay'da bitiyor. Kadınların ki 8 9 ay dayanıyor. Bu konuyu iş yerimizde bile konuşmuştuk neden böyle diye ondan sonra kadınlardan tiksinen arkadaşlar bile çıkmıştı.
Bu konunun kadınların tuvaleti sadece makyaj yapmak ya da kendine bakmak için kullanmalarına ilgisi var. Ben kendi adıma konuşayım kafelerde tuvaleti kullanmam sadece ayna
Kimse kusura bakmasın bu cinsiyet ayrımcılığı değil. 10 yaşında kız çocukları da demiyorum ya erkek çocuklarının dahi tacize tecavüze uğradığı bir ülkede ben sevdiğim kızı, eşimi çocuğumu ailemi hiçbir şekilde böyle bir lavaboya sokmak istemem. Oraya bildiğin tatmin olmaya gelip o lavaboda takılanlar olur bu ülkede a. mk
Bir feminist olarak devreye girersem eğer... Ülkemizde böyle bir şey mümkün olamaz çünkü bu ülkedeki bazı erkekler küçücük masum çocuktan bile tahrik olurken, aynı tuvaleti paylaşmak.. allah muhaffaza. Elini yıkayışından tahrik olur! Gider sana tecavüz eder
Ya tacizden tecavüzden bahsetmiyorum. Ben zaten sosyoloji okudum bol bol toplumsal cinsiyet eşitsizliği dersi gördük. Ama bunun eşitlikle bir ilgisi yok tuvaletler ayrılınca insanlar eşit ve saygılı olmayacak yanı Hijyen yönünü düşünün biraz tuvaletler zaten umumi bir erkeğin girdiği tuvalete girerken tiksinmeyecek misin nasıl rahat etcen Adam çıkmış kemerini bağlıyor karşında filan. Ben almayayım İyi akşamlar
Hiç bir mantığa sığmayan aptalca bir uygulama olmuş. İki cinsi aynı tuvalete sokunca ne gibi kazanımlar elde edilecek? Kadınlarında da tuvalette osurduğunu, pembe sıçmadıklarını mı gösterecek? Adet günleri ped nasıl değişiyor daha mı hassas olacağız. Saçmalık sadece
İlginçtir. Ama daha ilginç olan şey cinsiyetlerin birbirlerine ne zaman ve nasıl yabancılaşmaya başladığıdır. Unisex tuvaletlerin sağlıklı bir uygulama olacağını iddia etmek zor tabii, en azından şu anda, ama mahremiyet denilen şeyin insan değil de cinsiyet üzerinden tanımlanıyor olması da biraz radikal sorgulayınca kulağa saçma gelmiyor değil.
Mustafa Kemal Üniversitesinin kütüphanesinde tuvalete gidlm dedim. Sordum wc nerde diye. Gösterdiler neyse gittim tam girecem baktım kızlar giriyor. Lan adama bak beni rezil edecekti kızlar tuvaletini göstermiş dedim. Geri döndüm. E orası kızlar tuvaleti, erkeğim la ben dedim. Abi orası karışık dedi. bir girdim içeri. Baya bildiğin böyle kızlarla beraber işiyorsun 🤣🤣🤣🤣🤣
kadınlar tuvalette makyaj yapıyor üstünü başını rahatça düzeltebiliyor vs o zaman tuvaletin anlamı ne orta yerde düzeltir ki herkes rahat edemez bu şekilde erkeklerde edemez bir tuvalette rahattık o da bozulsun
olmasin bu ne ya gecen collezione a gittim kabin sitasi bekliyorum adamin biri cikti boxer la elemana sesleniyo bu pantalon olmadi diye elemana soyledim adamin biri donca dolaniyor dedim bana kabinlerimiz unisex efendim dedi bu ne ya kabin tuvalet vb unisex olmasin
Yanlış anlamıyorsam kadın erkek karışık tuvalet olayı. Benim şahsi fikrim kesinlikle doğru bulmuyorum , hep ayrı olması gerektiğini düşünüyorum. Aynı olmasının modernlikle , ayrı olmasının ilkellikle zerre bir alakası yok. Cinsiyetle alakası var ama bunun adı cinsiyetçilik olmaz.
Zaten disardaki onlarca kisinin kullandığı tuvaleti kullanmak yeterince rahatsızlık verici, bir de erkeklerin de kullandığı bir tuvalete girmeyi hic istemem.
Sorulan soruya bak. Ciddiye alıp cevap vermek istemiyorum. Allah aşkına biz müslüman bir ülkeyiz yani cidden... Ülke de neler yaşanıyor sizin derdiniz bu mu cidden?
Bu cinsiyetcilik ya da ayrimcilik kesinlikle degil. Cok uzucu bir durumdur ki ulkemizde tuvaletler berbat kullanildigi icin hijyen acisindan ayri olmali diye dusunuyorum
E iyi o zaman. Kızlar babalarıyla, erkekler anneleriyle girsinler o tuvalete, ihtiyaçlarını gidersinler bakalım. Yaw dikkat çekmek için yapmayacağı şey yok bu zavallı insancıkların.
tuvaletlerin ayrı olması cinsiyetçilik değil ki ne kadar saçma bişey ya tuvalet özel bir alan özel bir bölge ve 2 cins birbirinin özel bölgelerini yanlışlıkla da olsa görebilir ayrıca tuvaletlerlerde yapılan seks artabilir bence yanlış dfgdfgdfgdfg
Hayir canim ne munasebet... Tuvaletler yeri geldiginde kizkiza muhabbet edip mahremimizi paylastigimiz yerler oluyor. Sahsen asla boyle birsey istemem.
Romanya'ya gittiğimde denk gelmiştim. Tabi bir an yanlış girdim sanıp geri çıkmıştım sonra geri girmiştim 😂 . Bizim kültürümüze uymuyor
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Erkekler genelde leş, kadınlarda da var kabul ediyorum ama erkekler daha beter. Unisex tuvaletlerde çok şahit oldum erkek çıktıktan sonra sifonu çekmeyen, klozet kapağını indirmeyen ve de elini yıkamayan.. O yüzden ayrı olmalı kanaatindeyim
Olabilir. Ama diğerlerinin yaninda üçüncü bir seçenek olarak tabi. Bu durumda diğerlerinjn de özgürlük alanina girilmemis olur onların da kendi istekleri olmuş olur.
isveçe gitmiştim pisuvarda halleniyorum ulan bir kapı açıldı sırma gibi sarışın birde selam veriyor ulan yalnış desem değil kadın yaptı işini çıktı gitti :) ilk defa avrupa gören türk gibi oldum orda sonra arkadaşıma sordum bizde böyle ulan dedi :D
Tuvaletlerin ayrı olması cinsiyetçilik değildir, mahremiyet ve hijyen açısından önemlidir. Ben mesela unisex bir tuvalet kullanmak istemem.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Aynı tuvalete giriyoruz diye özgür mü olduk shshshshhssh, saçmalık kadın duvara işiyemez erkekler genelde ayakta yapıyo her yere sıçrıyo kadınların temiz olmasını istiyorsanız unisex tuvalete HAYIR ! 😂😂😂😂
Rusya'da da evim var ara sıra gidiyorum ve orada da bazı mekanlarda unisex. İlk başta garip geldi sonradan alıştım. Ama bu Türkiye'de olmasın. Çünkü doğru düzgün kullanmayı bilmiyoruz genel olarak.
Türk kültürüne olmaz ama ne kız ne erkeği wc de ne bk yiyeceğini bilmiyor unisex tuvalete çok girdim yabancı kadını öyle hemen kaçtım sadece güldü. Türk olsaydı sayar ederdi.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
"Hepimiz aynı boku sıçıyoruz." bu da sloganlarıymış öyle duydum