Tırnak çektiren ya da tırnak batması olan var mııı varsa sorularınızı bekliyorum 😊👍🏼?

Ben 5 gün önce tırnağımı çektirdim 2 günde bir pansumanla gidiyorum tırnağım çok kötüydü tırnal batması vardı tırnağımın hepsi çekildi sizde bu olayı yaşadınız mı yani ben daha öncesinde bir sürü araştırma yaptım çok korkmuştum ve hayatınızda görebileceğiniz en ödlek en canı tatlı en nazlı insanım gerçekten sadece iğne ve çekiş anını hissettim hissetmek ve acı duymak farklı şeyler ben hissettim iğne acıdı biraz ondan sonra bir acı duymadım ama tırnağımın korkusundan şokundan eve taksi ile geldim 5 dakikalık yolu yani sorularınız varsa yanıtlamak isterim çok korkutulacak birşey yokmuş 😊
Tırnak çektiren ya da tırnak batması olan var mııı varsa sorularınızı bekliyorum 😊👍🏼?
Cevapla