Istihare namazı kıldım ama uyuyamadım, günahı ne?

Saat 04.43 ilk defa istihareye yatacaktım korkuyordum vardı biraz içimde niye bilmiyorum, saat 01.00da yattım gözlerim uykudan öldü ama bir türlü uyuyamadım zaten telefonu aldım en sonunda namaz da gitti sanırım, bu durumda ne yapmam lazım tövbe etmek gibi
Istihare namazı kıldım ama uyuyamadım, günahı ne?
Cevapla