Diş doktorları çok mu zengin? Değilse neden öyle muamele yapıyorlar?

Çevremdeki herkes sohbeti açılırsa "Aaa diş doktoru mu? Çok para var o işte." gibisinden bir şeyler söylüyor. Neden böyle bir algı var? Diş doktorları gerçekten çok mu zengin? 😀
Diş doktorları çok mu zengin? Değilse neden öyle muamele yapıyorlar?
Cevapla