Arkadaşalr burada hayatımı anlatsam roman olur. Ama kısa ve öz bu rezil hayatımı size anlatayım. Yaşım 22. 14 yaşında 1.44 boyum vardı. doktora gittim. çok kola içtiğimden kemik erimesi yaptı demişti. o yüzden gelişimim sanırım orada sıkıntıya girmişti ve 17 yaşımdan beri 1.68 boyundayım. İnancınız olsun ki 14 yaşımdan beri istisnasız her gün bu boy sorununu kafaya taktım. intihgara girişmek üzere olduğum zamanlar oldu. bu boy yüzünden zamanında çok alaya alınmıştım. Ailemin yapısı nedeniylede asosyal yetiştim. bir ara 4 ay evden çıkmadım ygs döneminde.
Çok şey yaşadım belki de bu stres bu üzüntü yüzünden bende hastalıklar çıkmaya başlayacak. Ne yaptıysam kafamdan atamadım. Hani şöyle çok yakışıklı olsam çok takmazdım. bu boyum yüzünden her günüm üzüntüyle geçiyor. bazen 2 3 gün takmayacağım diyorum ama dışarıda erkekleri görünce kendimden nefret ediyorum. üniversite 3 e geçtim. ama daha sınıftan bir kızla konuşmadım bile. kızların olduğu ortamalrda konuşmaktan bile utanıyorum. özgüvensizin tekiyim. Allaha bana verdiği bu sorun için teşekkür ederim. Adaletli bir dünya gerçekten. sağlık sorunlarım oldu olacak. çook isyan ettiğim zaman oldu hala zaman zaman oluyor. dinimden soğudum malesef. benim gibi dindar bir ailede yetişen bir çocuk hiç bir çocuğun yapmayacağı şeyler yapıyorum. cumalara bile cenabet gitmekten korkmuyorum. hiç bir şeyi umursamıyorum. evlenmeyide kesinlikle düşünmüyorum. Lanet olsun her şeye. Vücut yapayım dedim bu 1 senede. yaptım da ama kısa boyum olduğundan iyi durmuyor. lanet olsun herşeye
Çok şey yaşadım belki de bu stres bu üzüntü yüzünden bende hastalıklar çıkmaya başlayacak. Ne yaptıysam kafamdan atamadım. Hani şöyle çok yakışıklı olsam çok takmazdım. bu boyum yüzünden her günüm üzüntüyle geçiyor. bazen 2 3 gün takmayacağım diyorum ama dışarıda erkekleri görünce kendimden nefret ediyorum. üniversite 3 e geçtim. ama daha sınıftan bir kızla konuşmadım bile. kızların olduğu ortamalrda konuşmaktan bile utanıyorum. özgüvensizin tekiyim. Allaha bana verdiği bu sorun için teşekkür ederim. Adaletli bir dünya gerçekten. sağlık sorunlarım oldu olacak. çook isyan ettiğim zaman oldu hala zaman zaman oluyor. dinimden soğudum malesef. benim gibi dindar bir ailede yetişen bir çocuk hiç bir çocuğun yapmayacağı şeyler yapıyorum. cumalara bile cenabet gitmekten korkmuyorum. hiç bir şeyi umursamıyorum. evlenmeyide kesinlikle düşünmüyorum. Lanet olsun her şeye. Vücut yapayım dedim bu 1 senede. yaptım da ama kısa boyum olduğundan iyi durmuyor. lanet olsun herşeye
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar