Yaklaşık 8 yıldır boyum yüzünden hayatımı yaşayamadım. İntihara giriştim?

Arkadaşalr burada hayatımı anlatsam roman olur. Ama kısa ve öz bu rezil hayatımı size anlatayım. Yaşım 22. 14 yaşında 1.44 boyum vardı. doktora gittim. çok kola içtiğimden kemik erimesi yaptı demişti. o yüzden gelişimim sanırım orada sıkıntıya girmişti ve 17 yaşımdan beri 1.68 boyundayım. İnancınız olsun ki 14 yaşımdan beri istisnasız her gün bu boy sorununu kafaya taktım. intihgara girişmek üzere olduğum zamanlar oldu. bu boy yüzünden zamanında çok alaya alınmıştım. Ailemin yapısı nedeniylede asosyal yetiştim. bir ara 4 ay evden çıkmadım ygs döneminde.

Çok şey yaşadım belki de bu stres bu üzüntü yüzünden bende hastalıklar çıkmaya başlayacak. Ne yaptıysam kafamdan atamadım. Hani şöyle çok yakışıklı olsam çok takmazdım. bu boyum yüzünden her günüm üzüntüyle geçiyor. bazen 2 3 gün takmayacağım diyorum ama dışarıda erkekleri görünce kendimden nefret ediyorum. üniversite 3 e geçtim. ama daha sınıftan bir kızla konuşmadım bile. kızların olduğu ortamalrda konuşmaktan bile utanıyorum. özgüvensizin tekiyim. Allaha bana verdiği bu sorun için teşekkür ederim. Adaletli bir dünya gerçekten. sağlık sorunlarım oldu olacak. çook isyan ettiğim zaman oldu hala zaman zaman oluyor. dinimden soğudum malesef. benim gibi dindar bir ailede yetişen bir çocuk hiç bir çocuğun yapmayacağı şeyler yapıyorum. cumalara bile cenabet gitmekten korkmuyorum. hiç bir şeyi umursamıyorum. evlenmeyide kesinlikle düşünmüyorum. Lanet olsun her şeye. Vücut yapayım dedim bu 1 senede. yaptım da ama kısa boyum olduğundan iyi durmuyor. lanet olsun herşeye
Yaklaşık 8 yıldır boyum yüzünden hayatımı yaşayamadım. İntihara giriştim?
Cevapla