Bizim komşu ehliyetsiz araba kullanıyormuş sizce şikayet etmeli miyim?

Cezası nedir
Nasıl yakalanmıyor bunlar
Yakalanıyorda gõz mü yumuluyor gõzünü yumanın gõzü mü çıksın desem😁

Bu ülkede îşini adilce layıkıyla yapan yok mu!!

Neyse bende çok severim şikayet işlerini en kısa zamanda edeyim😁
Bizim komşu ehliyetsiz araba kullanıyormuş sizce şikayet etmeli miyim?
Cevapla