Ben evin tuvaletinin önüne kumbara koyup annemi babami haraca baglamistim😂😂
Bide bulaşık deterjani icmistim midem yikanmisti😅😂😂
Peki ya sen?
Bide bulaşık deterjani icmistim midem yikanmisti😅😂😂
Peki ya sen?
Bizim bahçenin kapısının hemen yanında büyük bir karınca yuvası vardı. Her biri kapıdan girdiğinde karıncalar ezilirdi. Bende karınca tıbbi metrkezi açıp yaralanan karıncalara bakıyordum, çabuk yuvalarına girsinler diye de onlarla birlikte yemek taşıyordum yuvaya 😄😄 Allah'ım ne günlerdi sjsj
Rulo poeçeteyi açmıştım
Yoldan geçen birinin üstüne tuzlu su dökmüştüm
Aynayı boyamıştım
Annemin en sevdiği örtüsünü delik deşik etmiştim
Daha sayayım mı 😂😂
Evi yakmam :D Tüm Pendik ilçesini yakacaktım da sadece bizim ev yanmıştı.. Ve kaç yıl bu sırla birlikte kaldım biliyor musun :D Bir de herkes evin elektrik saatinden yandığını düşünüyordu :D Ve yıllar sonra açıklamıştım bu sırrı :D :D
Yoldaki abi kızın eteğini kaldır demişti bende gidip kaldırmıştım baya gülmüşlerdi. Yine olsa yine yaparım ama 😂😂
Cevap
17Cevap
Ben karimcalarla konusur beni dovebilirmisiniz ha ben sizi dovebilirim al sana al sana die diye tum karincalari ezip sonra onlari topliyip arka bahceye gomup o zaman fatiha bilmedigim icin her biri icin bismillah cekip agliyarak iceri girmisim
sen içinde ne yaşamışsın ya :D
Ah bir hatirlasam bir hatirlasam
Kediler benim çocuklarım deyip sokakta bulduğum her kediyi eve getirirmişim. O zamandan belliymiş kedi annesi olacağım.
annemin calistigi is yerinde tum iscileri calistiklari yere kitleyip anahtarı saklamisim, cikolataya kanana kadar 😂
Kucukken annemle hamama gittigimizfe dusakabindeki insanlara soguk su dokmek ve hicbisey yapmamisim gibi oturdugum yerde oyun oynamak 😅
Solucanları makasla kesmek çok utanç verici benim için
Sabun yiyordum hala olsa hala yerim ama her yer sıvı sabun oldu artık
Ben de çamaşır makinesi ayarıyla oynamıştım. Evin perdeleri küçücük olmuştu :/
Evdeki bütün kalemleri kırıp evin en güçlüsü benim sanırdım.
Misafirliğe gittigimiz evde süt şişesinin için e cam sise çamaşır suyu koymuşlar bende su diye içtim aynen midem yıkandı 😂
Balkondan yoldan geçenlerin üstüne işediydik 3 arkadaş
Amcam namaz kılarken arkasından sakız yapıştırmıştım 😏
Babamın amcasına boncuklu tabanca doğrultup eller yukarı donlar aşşaaa demiştim snznsndd
Ben çalizardım deyip , 1 . kattakki evin camından atlamışım. İşte o gün bu gündür böyleyim kız ayool
Karıncalara su sıkmak sineği sersemletip çakmakla yakmak 😁
Her zaman ağaçtan düşerdim nalet olsun :D
Ben de eter içmiştim hacı 😃😃
kafamı küçükken domates tenceresine soktum
çok çikolata yedim için mide kanaması geçirmiştim
Ben hiç çocuk olmadım be porsi :)
Cisim gelince tuvalete gitmez balkondan iserdim
kızların gögüslerini sıkarmışım 😂
Amcamın ekin tarlasını yakmıştım
Büyüklerle maç yapmıştım ayağım çıkmıştı
kiz kıyafetleri giymek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar