Merhaba ! dün dövme yaptırdım ama renk tonu fazla koyu oldu ya :/:/ zamanla geçer mi bu? yoksa hep bu tonda mı kalcak?

merhaba ! dün dövme yaptırdım ama renk tonu fazla koyu oldu ya :/:/ zamanla geçer mi bu ? yoksa hep bu tonda mı kalcak ?

sanki mürekkepler bünyeye alışmamış , ne işim var lan benim burda der gibiler :D

ya bu renk tonu nasıl açılır ya? zaman geçmesi mi lazım?
Merhaba ! dün dövme yaptırdım ama renk tonu fazla koyu oldu ya :/:/ zamanla geçer mi bu? yoksa hep bu tonda mı kalcak?
Cevapla