Kız kardeşim ve annem bana karşı çok kırıcılar onlara nasıl bir tavır sergilemeliyim akılları başlarına gelsin?

kız kardeşim çok saygısız bana karşı çok acımasız ben ona iyi yaklaşmaya çalışıyorum kendi her seferinde pişman ettiriyor beni dün evde bağırıp cağırdım sabrımı zorladı bana hakaret etmişti ben de saydım saydım odama çekildim ağladı kardeşim annem de bozuldu ama kimse dönüp bakmadı bana annem hiç kız kardeşime haksızsın demez onu hep pohpohlar oda annemden cesaret alıp gelene gidene bağırır annemede saygısızlık yapar ama annem haka kız kardeşimin kuyruğunda dolanıyor bunaldım artık evin böyle olmasından ikisiylede pek görüşmüyorum ben odamda sinirliyken onlar başka konulardan konuştu sonra annem bu konuyla ilgili hiçbişi demedi konuşmadı kardeşimle dün geceden beri konuşmuyorum kardeşimle benden özür bile dilemedi umrunda bile değilim napacam?
Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Kız kardeşim ve annem bana karşı çok kırıcılar onlara nasıl bir tavır sergilemeliyim akılları başlarına gelsin?
Cevapla