3 yıldır kapalıyım sağlığım için açılmak istiyorum UZUN OLDU AMA LÜTFEN OKUYUN YARDIMCI OLUN?

Merhabalar ben eşimle severek evlendim açıktım hep kapanmak istedim oğlumuzu dünyaya getirdim ve biraz stresli bir dönem oldu saçlarım belime kadardı bir anlık sinirle perçem lerimi ta dipten kestim çok kötü olmuştu o ana kadar kapanmayı düşünmedim istiyordum ama saç derimde egzama vardı ve baya bir çekiyordum acısını sonra kayın validem filan kapan dedi baskı olmadı ama bende saçım kötü oldu diye kapandım aradan 4 yıl geçti ve egzamam artık daha kötü çalışıyorum zerrre saçımı havalandıramıyorum ve ilaçları şampuanları fayda etmiyor ve d vitamini eksikliğim de 9,0 seviyesinde dişlerimde kanama diş erlerimde şişme dişlerde sallantı kemiklerimde agrı sürekli yorgunluk aşırı uykusuzluk aşırı halsizlik ve 6aylık bir serum devit kırıp içiyorum 6ay haftada bir ve doktorum bunu içip Güneş görmiyceksen hiç kullanma çünkü vücûd de vitamininin %90ini güneşten alir dedi başka ne yapabilirim dedim Allah'ın verdigi Güneş var daha ne yapıcaksın dedi
arkadaşlar bir haftadır düşünüyorum Pazartesi'den Cumartesi'ye çalişıyorum ve bir pazarda da oğlumla ilgilenip evimi temizliyorum vs dışarı çıkacaksa başım kapalı zaten vucudumda denize gitsek girmiyorum zaten denize haşama yapışıyor utanıyorum ailem ve eşimin ailesi karışmıyor sağlık sonuçta ve bende hepatit b sıkıntısıda var kanda ve düşük seviyede ama direnç düşünce tekrar etme riski var açılmayı istemiyorum ama istiyorum da egzama kanımca daha kötü bir hal aldı d vitamini yetersizliği kolunu aç bacağını aç otur camın kıyısına dersenızde şimdiden söyliyim şehirde yaşıyoruz artık İnan'ın vaktim olsa Güneş olmuyor Güneş olsa vaktim 3 hafta köyde kaldım orda güneşle iç içeydim bir faydasi olmamış yıl içinde bir çok kezde Güneş gördüm daha fazlası gerek tesettürden çıksam iyileşirmiyim saç derimde bedenimde güneşe ve havaya ihtiyaç duyuyor eşim karışmam sen kapandın sen açıl senin sağlığın senin dinin diyor ama rızasız Allah a günahın hesabını veremezsin diyor doğru diyor ve bu yüzden hala kararsızım 😞
3 yıldır kapalıyım sağlığım için açılmak istiyorum UZUN OLDU AMA LÜTFEN OKUYUN YARDIMCI OLUN?
Cevapla