Burun ödemi için krem kullananlar iğne yaptıranlar var mı? Faydası oldumu?

Arkadaslar 9 ay önce burun ameliyatı oldum hala ucunda ödem var şiş ve büyük duruyo aşırı sinirlerimi bozuyo bu burun. krem kullanan iğne yaptıran var mı aranızda ödemi geçirtmek için işe yarıyormu bide eğerki burnumda ödem varsa hala geçirme şansı var mı yani erken dönemde mi kullanılıyor bu kremler veya iğneler? Biliyorum iğnelerin zararları varmış falan filan ama yaptıran eden kaçıncı ayında yaptıran var ve sonucu ne oldu işe yaradımı onu merak ediyorum
Burun ödemi için krem kullananlar iğne yaptıranlar var mı? Faydası oldumu?
Cevapla