+1 yılKapalı kadınların zaten evde açık olması gerekir bu ne ki..
Evde sadece eşine özel olacak ki sonra vay efendim kocam başka kadınlara bakıyor şu bu mevzusu olmayacak iğne çuvaldız meselesi..00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılUlan sizin kapalı zihniyetinizin taaa anıma kyiyim ben
12 Yorumla
Soran+1 yılNe diyosun beyin tümörü
+1 yılBu kapalılarda iyice azıttı abi. Bu kıyafeti açık insan bile zor giyer, utanır yahu. Az çekinin, eşinizde olsa. Öyle olunca daha hoş oluyor, rahat olmayın bu kadar.
12 Yorumla- +1 yıl
*Da ayrı olacaktı.
Soran+1 yılkoca benim değil mi istediğimi yaoarim sanki hic görmedi beni
+1 yılKapalı kadınlar eşlerinin yanında istediği gibi giyinebilir. zaten evde açılıyorlar. yani eşiyle havuza girip bikinide giyebilir.
22 Yorumla
Soran+1 yılBunu zaten biliyoruz fakat erkek bu mal kendine napmis der mi
- +1 yıl
bak bikinide giyebilir diyorum.
ama eşi böyle giyinirse 'ne yapmış bu mal' demez gibi eşinin huylarına bağlı.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
ben de sen gibiyim dışarda kapalı evde cilginim yafirgayanlar oluyor ama kanunsuzluk etmeyecek kocama giyinecem dimi
31 Yorumla
+1 yılnasıl bir zevksiz sin sen mk :D kocana iş atıcan bari daha düzgün şeyler alda giy.
11 Yorumla
Soran+1 yılBu degil benzer iş atmak icin degil güzel görünmek ve guzel bir vakit için
+1 yılkapalı da bana mı kapalı sanki başkalarına kapalı olması gerek eşimse benimle yalnızken istediği gibi giyinebilir
10 YorumlaDiğer konusunda 7,4b cevap paylaştı. Tesettürlü insanları bir türlü idrak edemiyorum o yüzden yorum yapmam biraz zor.
038 Yorumla
Soran+1 yılNasil?
- +1 yıl
Dini inancından dolayı olabilir mı? Allah öyle emrettiği için olabilir mi?
Soran+1 yılDini inançlar gereği iyiki kapaliyim mutluyum bunu yargilayamazsin tipki benim bir insan neden bir taraflarini açar diye millete sormadigim gibi herkes özgür sonuçta
- +1 yıl
Ama erkeklerin başı, saçı açık. Kolları falan da açık.
Geçen gördüğüm bir şey tuhafıma gitti. Kadının biri Burka giymiş bu sıcakta eşi ile dolaşıyordu ama görmen lazım kadının gözünün önünde bile peçe var. Kocası ise gayet diz altı bir şort, sandalet ve yazlık kısa kollu bir gömlek giymiş.
Çok komik ve saçma değil mi :D - +1 yıl
Şimdi öncelikle ben kapalı değilim nefsime ağır geliyor biraz
Evet erkeklere haram değil ama kadınlara haram olmasının sebepleri var ve sen de bu sebepleri biliyorsun özel olan şeylerin korunması gerekiyor erkek açık giyinse dikkat çekmez ama kadın çeker
Bir müslüman olarak Allahın emrettiği şeye saçma diyemem - +1 yıl
Ama ben de çarşafa falan karşıyım yüzünü kapatmaya abartmaya gerek yok dar olmayan ve uzun kollu bir şeyler giyip saçını kapasa yeterli
Soran+1 yılBen şahsen şortlu bir erkek gördüğüm zaman aklımdan farklı şeyler geçmiyor ama bir erkek güzel iki bacak görürse nefsi kabarir bu dünyayada nefsimize hakim olmak için geldik pece farz değil diye biliyorum tabi bende hic günah islemiyorum değil bende çoğu zaman nefsime hakim olamiyorum mesela bissürü kiyafet aliyorum ama inandığımız kitabi bir açıp okursan orada herşeyin doğrusunu bulabirsin bana göre de bir kadinin heryerini açması manasiz sadece senin olan erkeğin görmesi varken niçin diğer erkkelere kendi vücudunu gosteresinki
- +1 yıl
Yahu altı üstü saç, kol, bacak yani. Kime ne zararı olur saçını kolunu bacağını ayağını göstermenin? Banane zaten kapanan kapansın beni alakadar etmez. Sadece bana komik ve saçma geliyor. Hele hiç bunun sorgusunu yapmadan kapanan insanlara gram insan olarak saygı duymuyorum. Yani karşıma alıp adam yerine koyup konuşmam bile Ninja gibi giyinmiş kadını :D
Kadın bildiğin çadır gibi geziyordu gözünün önünde de çağır sinekliği gibi bir peçe. Kocası ise sort giymiş, sandalet giymiş, yazlık kısa kollu gömlek giymiş :D böyle giyinen bir kadına, kocası bu şekilde giyinirken cehennem sıcağında bu şekilde yaşayan bir kadına saygı duyamıyorum :D
Soran+1 yılGerçekten saygisiz ve ağır konuşuyorsun kapalilara bir zamanlar cahil derlerdi kusura bakma ama bu dediğin assalamak resmen oldugumuz zaman doğru ve gerçekler ortaya çıkacak lutfen artik yorum yapmazsan sevinirim insanlarin düşüncelerine fikirlerine inanclarina saygi duyman gerek
- +1 yıl
Doğru söylüyorsun o kadar kapananlar bence de komik hatta bana itici geliyor korkuyorum bile bazen siyah falan olunca 😂ama normal kapananlara saygım var hiç sorgulamadan da kapananlar farz olduğu için kapanıyor neyse bence boşverelim valla ben kapanmıyorum keşke kapanilsem ama hazır değilim 😁
Soran+1 yılÇarşafli değilim ama en doğru tesettür ferace ve çarşaf ben kadin olarak vücudumu sadece sevdiğim adama gösteririm o kadar ayrica hicbi zaman bir insana varlığa kötü bisey dememeye çalıştım erkeklerede hayvan demedim konuyu saptiriyorsunuz
- +1 yıl
İşte hayvan olanlar fazla sen olmayabilirsin normal kot giysem bile oo güzellik yavrum diye laf atan oluyor bakanlar oluyor işte bu yüzden kapanıyorlar
Soran+1 yıl@mümkansızz Çarşaflıyada laf atan gördüm 😂 ama kendini kapattığı için günah yazilmiyor diye biliyorum
- +1 yıl
Ortada bir aşağılama yok. Bu şekilde bir hayatı tercih etmiş insana saygı duymak, imrenmek, örnek almak, hayranlık duymak gibi bir zorunlukuğum yok.
Oldu olacak her yaşam şekline saygı duyalım, yalan söyleyen insana da saygı duymam, sevdiği insana kötü davranan, aldatan insana da saygı duymam, böyle giyinen insana da saygı duymam.
Bir insana saygı duymam için kendime denk veya daha yukarıda görmem gerekir. Gidip kimsenin giyimine öyle giyinme böyle giyin diyecek halim yok isteyen istediğini giysin ama böyle giyinen bir insanı karşıma alıp konuşacak seviyede bulup bulmamak benim kendimin bileceği iş. - +1 yıl
Tamam ben aşağılıyosun demedim ki 😊tabiki kendi bileceğin iş
Soran+1 yılemin olun saygi duyulmayacak bir insan evladi varsa o da sizsiniz
- +1 yıl
Yani benim için çok önemli değil bir insanın ne giyip giymediği, kimsenin giyimine onu giyme bunu giy diyecek halim yok. İsteyen dilediği gibi giysin. Zaten tesettürlü bir insanın da benimle konuşmadığı için üzüleceğini de sanmıyorum. Çünkü daha muhafazakar bir hayat yaşıyorlar zaten, karşı cinsten kimse ile konuşmuyorlar. Yani bundan kimsenin şikayet edeceğini de sanmıyorum.
Soran+1 yıltesettürluyum hemşirelik meslegi ile uğraşıyorum ve karşı cinsten günde bissürü insan ile konuşuyorum arkadaşım da var eşimle ortak arkadaşım da var yanlış düşünüyorsunuz
- +1 yıl
Karşi cinsle konuşmuyorlar mı sen iyice yobaz yaptın insanları 😀 bir sürü erkek arkadaşı olan kapalı olan tanıdıklarım var onlar da normal davranıyorlar sadece emirleri yerine getiriyorlar ama yobaz olan da var baya tabi
- +1 yıl
Saygı duyma kardeşim, sana zorla bana saygı duy diyen yok zaten. Keyfin bilir yani ister saygı duy ister duyma. Senin bileceğin iştir bana karışmak düşmez.
İnsanlar insanlara saygı duymak zorunda değildir.
Son günlerde saygı kavramı çok ele ayağa düştü, herkes herkese saygı duymak zorunda gibi bir kavram kargaşası oldu. Saygı kazanılan bir şeydir. Bir zorunluluk değildir. Bir insanın bir insana saygı duyması için önce onu kazanması gerekir.
Saygı ile kişi hak özgürlükleri çok karıştırılıyor. Ben kimsenin yaşamına, kişi hak ve özgürlüklerine müdahale edemem, tıpkı sizin benim haklarıma müdahale edemeyeceğiniz gibi. Çünkü bu insan hak ve özgürlüklerine saldırı olur. Ama kimse saygı duymak zorunda da değilim. Çünkü saygı kazanılan bir şeydir.
Soran+1 yılBizlerde makyaj yapıyoruz topuklu giyiyoruz insanlarla konusuyoruz kitao okuyoruz okula gidebikiyoruz telefonumuzda var şükürler olsun sadece bunlari daha sade yapiyoruz ayriyetten namaz kiliyoruz ve başörtüsü takiyoruz bir kadinin saçlarını göstermemesi üzerine bir örtü takmasi o insani konuşulmamasi gereken iğrenç bir varlik saymaz
Soran+1 yılSoruma gelen alakasiz görüş üstüne kapali insanlari assalayan insan dışı yorumlar üstüne cikmaz bir yola giden alakasi olmayan saygi anlaminin tercumeleri doğrusu ilk defa böyle birşey görüyorum
- +1 yıl
Genelleme yapıyorsun el sıkışmıyorlar merhaba demiyorlar ne demek bir sürü insan kapalı gayet de konuşuyorlar sen kalıplaştırmışsın kapalı insanları ama senin tercihin bence yanlış
- +1 yıl
Peki hep merak ettiğim ama kimseye sormadığım bir şey var. Hazır kim olduğunu da bilmiyorum anonim bir insansın ondan sana sormakta beis görmüyorum.
Türbanlı bir kadın neden makyaj yapar topuklu giyer? Yani türban takarken amacınız dikkat çekmemek değil mi zaten? Yani makyaj yapmanız başlı başına bir çelişki olmuyor mu :D
Bunu hep merak ettiğim için sormak istedim.
Kitap okuyun, okula gidin, telefonunuz olsun zaten bunlar yaşam tarzınız ile çekişen şeyler değil ki. Ama makyaj yapıp, topuklu giyip türbanlı olmak çok büyük bir çelişki.
Soran+1 yılTesettürlu insalari idrak edemiyorum demek bir genellemedir keşke saygi hak özgürlük gibi kavramlarin manalarini açıklayacaginiza dediğiniz şeylerin de tutarli olup olmadığını arastirsaydiniz bu kadar muhabbet yeter Hoşçakalin beyefendi
Soran+1 yılGüzel gözükmeyi her kadin ister davet icabi makyaj ve topuklu giymebiz gereken ortamlar olabikiyor birde her kadinin güzel olmak istemesi fazla makyaj yapmam fakat tabi özel günlerde yapiyorum
Soran+1 yılBence asıl çelişki sizde az önce kapalilar şöyle diyordunuz şimdide niye yaoiyor diyosunuz anlamiyorum
- +1 yıl
Üniversitemde bir dönem sosyal yardımlaşma ile ilgili gönüllülük esaslı bir kulüpte çalıştım. Üyelerinin hemen hemen tamamına yakını tesettürlüydü. Benim de ilk defa o zaman karşıma çıktı. Tanıştığım insanlara merhaba diyip elimiz uzattığımda elim hep havada kaldı. Aynı olay belki 60-70 defa olunca böyle bir tespit yaptım. Yani çok da haksız yanlış bir tespit olmasa gerek.
Soran+1 yılGörmediğin bissürü tesettürlu insan var inşallah beni hastanede ya da taniyan insanlarin bu algisini bozmayi başarabilirim namaz ve tesettür benim için aşktir lakin o kadar muhafazakâr bir insansan çalışmazsin zaten
- +1 yıl
İlk dediğimin yine arkasındayım. "Tesettürlü insanları idrak edemiyorum" çünkü hayatları sürekli çelişki dolu. Hem dikkat çekmemek için tesettür kullanıyorlar hem de güzel gözükmek isteyip makyaj yapıyorlar :D bu çelişki değil de nedir? Zaten idrak edememe sebebim de bu çelişki. Yani tesettürlü bir yaşamı seçmiş bir kadını bir yere kadar anlarım. Derim demek böyle bir yol çizmiş hayatta kendisine. Ama hem tesettürlü olup hem de makyaj yapan birisini idrak edemiyor mantığım. Özel gün, davet vs. önemli değil bahane edilmesi de saçma yani tesettürlü bir insanın dikkat çekmemek için kapanmasına rağmen insanlara güzel gözükmek için makyaj yapması çok saçma geliyor mantık kurallarına :D
Soran+1 yılVücudumun dikkat çekmesini isteniyorum tenimin gözükmesini istemiyorum ama güzel gözükmek kadinin yaradilisinda var yani yüz güzelliği yeter bende soylediklerimin arkadasindayim
Soran+1 yılMadem öyle oeki az önce neden carsaf giymiş birde pece diyorsun galiba aklinda birtakim sorunlar var heyy hala görüş yazicakmisin 😂 senle konuşmaktan anlatmama ramen itirazindan sıkıldım
Soran+1 yılKafasini kapıyor diye cirkin mi gozuksun kapali insanlarda günah işler kapaaliya günah olan acigada günah nefsimizin yettigi yere kadar elhamdülillah yapiyoruz
- +1 yıl
Aslında ortada bir iletişim problemi oldu.
-Ben idrak edemediğim için yorum yapamayacağımı söyledim.
+Siz nasıl yani dediniz
-Ben de bir insanın neden kapandığını anlamadığımı söyledim daha sonra.
Tam bu sırada araya başka bir üye girdi ve ben aslında ona cevap verdim size değil. Yani sizin yazdığınız " Dini inançlar gereği iyiki kapaliyim mutluyum bunu yargilayamazsin tipki benim bir insan neden bir taraflarini açar diye millete sormadigim gibi herkes özgür sonuçta" görüş yorumuna cevap vermedim ben. Diğer @mümkansızz nickin üyeye cevap yazmıştım ben.
Kadın da böyle bir fizik varsa giysin tabi 😂
31 Yorumla
Soran+1 yılBu kadar meme yok tabi 160 boy 51 kilo 😂
+1 yılbayanlar bunları ara ra eşlerine yapmalı eşleri bunlardan hoşlanır mutlaka abartmadan ara ara bunlar olmalı eşler arasında
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvim özelim olduğundan bana karşı istediğini giyebilir. Gayet hoşuma giderdi.
10 Yorumla
+1 yılSonucta evliyim esim. ve evimde ) neden sacmalamis diyeyim. hosuma gider
00 YorumlaDiğer konusunda 12,6b cevap paylaştı. Onlarda insan ve eşi için yapması da çok doğal ve hoş
10 YorumlaInsanin evi kendi özelidir herkesin hosuna gider :)
10 YorumlaDiğer konusunda 513 cevap paylaştı. Kapalı bir eşim olmayacağı için düşüneceğim bir soru değil
03 Yorumla
Soran+1 yılSoruma cevap yazmayabilirsin o zaman
Soran+1 yılTeşekkürler saygın için
Gizli Üye(25-29)+1 yılKimin hosuna gitmez sacma sacma sorular milletin agzina laf veriyorsunuz resmen 😒
07 Yorumla
Soran+1 yılBilmem belki bu mal ne sacmalamis diyebilir
Cevap sahibi+1 yılOnun icin guzel seyler dusundugun kisi ustelik kocan sana bu mal ne yapmis diye dusunecek adamsa birak yapma 😒
Soran+1 yılNe bileyim ya annem yaosa babam derdi diye düşündüm 😂
Cevap sahibi+1 yılHanimefendi dusunce yapinizi yadirgadim buyumemissiniz hic evli yildonumu kutlayacak gibi degilsiniz yani insan kocasinin huyunu bilmez mi nelerden hoslandigini ne tepki verecegini bilmez mi?
Soran+1 yılAslında oek birşey demez ama içinden der diye birazda utaniyorum yeni evli olmaninda etkisi var tabi mutlu olsun istiyorum
Cevap sahibi+1 yılBende kapali bir kadinim evli degilim ama su anki sevgilimle evlenmis olsam onun hosuna gider ben bile bunu evlenmeden bilebiliyorum siz hayli hayli bilirsiniz
Soran+1 yılAnladım Teşekkürler
- Diğer konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılErkek olsam kapali biriyle evlensem boyle giyinmesini istemezdim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılUlan kapalıysa eşine mi kapalı ne fark edecek kapalılık açıklık
00 Yorumla
+1 yılSonuçta benim için giyiyor Hoşuma gider Yani bu nasıl soru
00 Yorumla
+1 yılSaclamismi ne mk esine ozel olarak herseyi giyebilir hanimlar ama esine özel.
10 YorumlaOzel olan hersey hoşa gider :D
Boşa gitmesinden iyidir00 Yorumla
+1 yılEşim evde demi kapali olcak :D ne alaka
23 Yorumla
Soran+1 yılSaç degil elbiseden bahsediyorum gidip magazadan normal açık insanlarin disarida giydiği kıyafeti alip evde kocasinin dogum gününde vs yıldönümü gibi özel bir günde giyicek
- +1 yıl
E zaten giyecek eşim o benim evde bana açılıp sacilacak sus yapcak helalim o benim
Soran+1 yılHaklısın
+1 yılyoksa bunu senmi giyiceeeen seni seni seni kapalı çılgın kadınn :)
00 Yorumla
+1 yılBunu maymuna bile giydirsen hoşumuza gider heralde :D
00 YorumlaCok hos olur neden kötü olsun evimde benim ozelimde herseyi giyebilir
00 Yorumlahoşuma gider sabahlatırımm
17 Yorumla
Soran+1 yılevet 1 aylik
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılnedne
+1 yılBizden başka kimse olmadığı sürece sorun olmaz
30 Yorumla
+1 yılonu yerim yaa yapsın tabii
10 YorumlaDiğer konusunda 12,8b cevap paylaştı. istediğini yapabilir :D
00 Yorumla
+1 yılSadece ikimiz varız değil mi?
02 Yorumla
Soran+1 yılTabiki
- +1 yıl
O zaman sıkıntı yok
+1 yılEvde esi icin giyerse sorun olmazki
10 Yorumlane iyi olur nede fazla kotu olur bence
00 Yorumla
+1 yıloha azdinmi la karı derim
02 Yorumla
Soran+1 yılistemezsin yani
- +1 yıl
yapiyosa hergün yapsin yoksa aliskanluk yapar
+1 yılYok daha açık giyinmesini istrrim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHoşuma gider evde yapıyo heralde yani nolcak
20 YorumlaKapalılar seks yapmıyor mu sanki :)
04 Yorumla
Soran+1 yılkonu seks değil
Soran+1 yılYani işin sonu yaş maksat guzel ve çekici bulsun 😂
Gizli Üye(30-35)+1 yılevde giymek serbest bacım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBunu giyecekse niye kapanmış derim
00 YorumlaAyak uydururum uğraşmış o kadar
00 Yorumla- Diğer konusunda 11,4b cevap paylaştı.
+1 yılKocasına yapıyor, niye saçma olsun
00 Yorumla
+1 yılYemeği boşverelim derim.
00 Yorumla
+1 yıldirek dikerim. sorgu sual. sormadan 😊
06 Yorumla
Soran+1 yılElbiseyimi dikersin açık olduğu icin anlamadim
- +1 yıl
burdan. yazamiyom
- +1 yıl
Seks diyor
- +1 yıl
yes
Soran+1 yılOnce bir yemek yemeli 😂
- +1 yıl
hadi yiyelim. ozaman
+1 yılÇok itici
03 Yorumla
Soran+1 yılneden
- +1 yıl
Verdiği his o
Soran+1 yılYani evde kapali olmasini istersin
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇok hoşuma gider
10 Yorumla
+1 yıltabiki yani neden olmasin
00 Yorumla
+1 yıloh en güzeli..
00 Yorumla
+1 yılsacmalamıs derim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılgiydiğinde eşi bu halde görürse sonu belli olayın
10 Yorumla
+1 yıltabiki gider..
10 YorumlaGitmez
00 YorumlaÖzenti şıllık der tekmeeyi basarim
12 Yorumla
Soran+1 yıleksilemisler 😂
saçma olur
01 Yorumla
Soran+1 yılneden
Yoo giyebilirsin.
00 Yorumla
+1 yılHayir evde giyebilir
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar