Nasıl sizce
estetik yok tabikide böyle doğuştan güzel kızlarda var tabi rusyada:-)


estetik yok tabikide böyle doğuştan güzel kızlarda var tabi rusyada:-)






Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Vay anasını yabancı kızlar çok çabuk olgulaşıyo bizimkiler daha evcilik oynasın
14 yaşında böyleyse 25inde nenem gibi olur herhalde
Güzel değilmi yani
Bizde tipsiz türk kezbanlarıyla uğraşalım ' vay bizim bu halimiz '
bu 14 yaşındaysa ben portakalda çekirdek miyim
привэт, как дэла спасибо ночи (:
vay anasını yaradan yaratıyor
oha bu ne beee bu insan degil abi
Bunlar güzelse italyanlar ne
Ağır çöp 👎
Neresini beğenmedin bundan güzel kadınmı var söyle bakalım adrianadan bile güzel bu kız
Bu 14 yaşında ise ben 18 deyim
böyle devam eder umarim
çok iyi harbiden
slavdir
Doğrudur
Güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar