burnunda çok az müdahele var belli bile olmuyor ki bu kadının en etkileyici yerleri gözleri ve dudakları onlarda orjinal önemli olan o herkes gibi her yerine binlerce operasyon geçirmedi en azından...
Kadın güzel bir şey demiyorum zaten ama burnunu yaptırmış bu da bir gerçek hem zaten bunlar dünya starları hem kendilerine özen gösteriyorlar hem de güzellikleri var. Bende mesela Miranda Kerr i çok beğeniyorum. Daha tatlı ve çocuksu bir yüzü olduğu için
varsa burnunda çok hafif bir müdahale vardır onun dışında geri kalan hepsi orjinal kadının bebeklik fotoğrafından anlaşılıyor hepsi en etkileyici yeri gözleri ve dudakları zaten gözler zaten doğal olarak ''doğal'' bebeklik fotoğrafından dudaklarınında orjinal olduğunu anlıyoruz bilmiyorsanız bakın derim, ha bebekken estetik yaptırdıysa o başka bak ona bir şey diyemem haklısın:))
Ayy lütfen bi susar mısın kadında estetik yok varsada güzelliğini çok değiştirmeyecek şekild3 kendiniz çirkinsiniz diye güzel kadınlara bok atmaktan vazgeçin
Hayir yanlis dusunuyorsun by kadinin yuzu kemikli erkeksi duruyor ayrici fizigi de cok sert hatli kadin dedgin yumusak hatli olur marilyn monroe ile nasil kiyaslarsin bu kadini tam zit ikisi marilyn cok cekiici hem davranis hem gorunun olur buysa iskelet gibi makyajla bir seye benziyor anca dudaklari etli diye guzel olmuyor bir insan 18 19 yasindaki hali guzeldir ancak
marliyn monroe ile ben kıyaslamıyorum dünya öyle diyor kanıtlanmış bir şey oylar sonucu... örneğin marliyn monroeyi beğenmeyen de çok yani bu işler zevk meselesi.. ki angelina'nın yüzü bence inanılmaz derecede çekici ve güzel, dudaklarından öte gözleri yetiyor insanı etkilemeye..
En İyi Cevaplar