Biz de gezdik siz gibi siz de geleceksiniz biz gibi... Bu söz hakkında ne düşünüyorsunuz?

Biz de gezdik siz gibi siz de geleceksiniz biz gibi... Bu söz hakkında ne düşünüyorsunuz?
Biz de gezdik siz gibi siz de geleceksiniz biz gibi... Bu söz hakkında ne düşünüyorsunuz?

Biz de gezdik siz gibi siz de geleceksiniz biz gibi... Bu söz hakkında ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar bundan 100 yıl sonra hiçbirimiz bu dünyada olmayacağız, hepimiz bu mezarlarda olacağız, bunun farkında mısınız? Kim buna uygun yaşıyor?



Güncellemeler
+1 yıl
Millet ne rahat sadece iyi olduğu için kurtulacağını düşünen de var sadece Müslüman olduğu için kurtulacağını düşünen de var. Sanırım bir ben bu kadar ince düşünüyorum. İçki içen, gıybet eden, namaz kılmayan, örtünmeyen, zina yapan, kuran okumayan kimse isterse dünyanın en iyi kalpli Müslüman insanları olsun cehennem azabını yaşamadan cennete giremez. Allahın affetmesine bağlı. Sadece Allahın merhametine de güvenemeyiz, belki Allah o merhameti karşı kullanmayacak garantisi var mı yahu?
Güncellemeler
+1 yıl
Ölüm sevdiklerimizi bizden neden alıyosun. Dedem keşke mezardan çıkıp yanıma gelebilsen dedemi çok özledim :( :(
Biz de gezdik siz gibi siz de geleceksiniz biz gibi... Bu söz hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla