Bu instalarda gezen, mecburen bu isteyiz gibisine konuşan orr.. hakkinda ne düşünüyorsunuz?

Gecen gordum.. diyo ki baba görmemiş para yokmus ondan girmis... ee bende baba gormedim.. anne olmadi dogru duzgun basimda.. ama o islere girmedim.. anlayamıyorum bu nasil bi bahanedir.. valla icinde varmis derim ben..

Bi yapamadik soyle tv de cikanlar gibi 😅gecsene yesene adamlarin parasını ama yok işte ben yapamiyorum... adam gelmis kardesim gibi diyip bussuru para yedirmis.. kardeşine 5 kurus verdimi acaba? bide baska gozle bakmadim diyo yersen😅neyse sabah sabah neremden kalktiysam..

Bu instalarda gezen, mecburen bu isteyiz gibisine konuşan orr.. hakkinda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla