Bu sayılanlara ek olarak benim özelliklerim olarak köşeli çeneyi, çıkık elmacık kemiklerini, çekik badem gözleri, kemikli yüzü ekleyebilirsiniz 😊
Neyse. Nasılız?
Neyse. Nasılız?
sessizlikci sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
guzel olabilir ama esmer erkekler daha cok ilgimi ceker
Her taraf esmer kaynarken böyle esmer merakının olması çok enteresan. Halbü ki esmerlerin çok büyük kısmı kıro tipler oluyor genelde.
Ben sev ya da sevme demedim zaten. Çelişkiyi enteresan buldum. Kendine mal etme. 😊
Ben sana çelişkili demedim zaten. Gözlemlerim sonucu ortaya koyduğum toplumsal hipotez, algı çelişkili dedim. Üstüne basa basa " Kendine mal etme." dememe rağmen böyle bir cümle kurman çok ilginç.
Beni anlatmışsın erkek dışında :D
Kendimi anlattım aslında. 😂 Eğer sen de böyleysen gel evlenelim. Nefis genlerimiz sonraki kuşaklara daha iyi ulaşır. 😄😄
Nefis genler :D :D
Öyle ama. 😄
Tartışılır :D
Evlen benimle. 💐💐
Oo hemen jdjdjdjsj
Karım olmalısın. Genlerimiz körelmemeli.
Başka?
😂😂
Başka derken başka ne olacak mı diyorsun yoksa " Oldu. Başka? " anlamındaki başka mı?
Oldu. Başka? Neyse güldük bitti uzatmanın manası yok :D
Peki.
Cekik goz disinda iyi bence
Nefis cok poncik
Neden ponçik? 😅
Hım. O zaman üzerime alınıp şımarıyorum? 😅😅
Beğendin mi beni? 😊
😳😳🙈
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar