Askerlik öncesi ayak taban kemiğim ve ayak parmağım da sorun vardı. Ailem tedavi etmedi. Asker de düzeltilir dediler. Askere gittim ameliyat edersek daha kötü olur dediler. Süresiz terlik istirati verildi. Herkes terlik giydiğim icin bana gülüp dalga geçti. Gece ağlardım uyanıp ayak ağrısından. Sonra kalbimde ritim bozukluğu olduğu için hastaaneye sevk oldum. Doktor nabız 140 dedi. Kalp iciin ilaç verdi. Kalp de, karaciğer de yağlanma da var dedi. Dahiliyeye de görün dedi. Dahiliyeye gittim Durumu anlattım. Boy kilo olctuler 1.88 -116 kg geldim. 3 ay hava değişimi alabilirsin dedi ve aldım. 3 ay sonra 1 ay verildi. 4 ay almış oldum. Tekrar birlige döndüm. Hastaneye sevk edilmedim. Zor bela sevk ettiler. Sonra 3 ay hava değişimi daha alıp eve geldim. Yani 3 ay+1ay+3 ay aldım. Bu son aldığım hava değişimi bitince muaf olmak istiyorum. Bunun için ne yapmam lazım. 120 kg/1.88 boyundayım. Bana yardım edin. Napicam? 7 ay hava değişimi aldım toplam. Napicam?
Güncellemeler
+1 yıl
Dty
Güncellemeler
+1 yıl
Detayy
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar