Hayat çok sıkıcı artık bunaldım intiharı düşünüyorum ne yapmalıyım?

18 yaşındayım lise 3 e gidiyorum 1 sene tekrar var hayatım çok monoton hergün aynı şeylerden sıkıldım okul da sıkıyo hayatta da canımı sıkan şeyler var göbekliyim ve 3-4 hafta önce arkadaşımla sigara içerken sigaranın ateşi gözüme sıçradı ilk sıçradığında nokta kırmızılık oluştu sonra o nokta kırmızılık gitti ama şu an kırmızı çizgiler var gözümde 3-4 haftadır bu canımı sıkıyor sizce bişey olur mu? O çizgiler kalıcı mı olucak geçicek mi? İntihar etmek istiyorum sizce hayat yaşamaya değer mi elimde imkan olsa hemen intihar edicem herhangi bir dini inancım yok agnostiğim agnostisizm allahın varlığı belirsiz bilinemezciliktir. Ama ya din doğruysa diyorum ve bu beni biraz düşündürüyor ne yapmam lazım yaşamalı mıyım hayatı nasıl güzelleştirebilirim yoksa düşünmeden intihar mı? Genel olarak kötüyüm bişeyler söyleyin lütfen?
Hayat çok sıkıcı artık bunaldım intiharı düşünüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla