Pasif gay biri olmak niye cok zor?

erkekler ihyitaclarini gidermek icin yaklasiyor arkadas oluyor. kizlarla anlasmak daha kolay ama onlar da cok merakli her seyi sorup konusuyorlar. kafama gore birini nasil bulcam?
Pasif gay biri olmak niye cok zor?
Cevapla