DOSTUM DEDİĞİM KİŞİ BENİ İKİ GÜNDE SATTI NE YAPMALIYIM Lütfen yardım edin ACİLLLLL?

İlk olarak konuyu şöyle bir anlatayım;Dostum dediğim kişi yeni arkadaşlar buldu kendisine yani onlarla daha samimi oldu. Beni sattı hemen eskiden herşeyi beraber yapardık şimdi ise birbirimizi tanımayan iki yabancı gibi davranıyor bana onu unutmaya çalışıyorum ama olmuyor. Unutamıyorum çünkü ben onu gerçek dostum olarak görmüştüm. Onun için herşeyi yapmıştım ama beni iki günde sattı. Tek arkadaşım oydu şu an kendimi çok kötü hissediyorum ders yaparken bu olay aklıma geliyor bu olayın aklıma gelmemesini istiyorum ama işte geliyor!!! Lütfen bana bir çare bulun çok kötüyüm,çok yalnızım😤😭 YENİ BİR ARKADAŞ BULMAK İSTİYORUM KENDİME AMA ARTIK BENİ SATMAYAN ARKADAŞ NASIL BULMALIYIM LÜTFENNN YARDIM EDİNN LÜTFENN!!!
DOSTUM DEDİĞİM KİŞİ BENİ İKİ GÜNDE SATTI NE YAPMALIYIM Lütfen yardım edin ACİLLLLL?
Cevapla