İnsanlarla arama mesafe koydum, yalnız yaşıyorum yanlış mı yapıyorum sizce?

yediğim kazıklardan dolayı insanlarla arama mesafe koydum, fırsat tanıyıp tanışıyorum yine ama güvenmemem daha ön planda tabii. Yalnız yaşıyorum, sizce düşüncelerim yanlış mı?

Hem para yemiyorum çok fazla, hem de ihanete uğramıyorum yara almıyorum.
İnsanlarla arama mesafe koydum, yalnız yaşıyorum yanlış mı yapıyorum sizce?
Cevapla