Neden bazen çok iyi bazen kötü bazen de nötr hissederiz kendimizi?

bunu kendi irademizle ayarlamanın veya önceden geleceğini bilip ona göre hazırlık yapmanın bir yolu yok mu veya bu kötü hissetmeyi ortadan kaldırmanın bir yolu acil cevaplarınızı bekliyorum.
Neden bazen çok iyi bazen kötü bazen de nötr hissederiz kendimizi?
Cevapla