Her şey güzel giderken birden bire neden kötü hissederiz?

Nedense bir kaç günüm güzel geçse sonra illa içime böyle bir his doluyor. Ortalıkta bir şey yokken sanki içim sıkılıyor gibi oluyor ama neden bilmiyorum. Sizede böyle oluyor mu bazen?

Her şey güzel giderken birden bire neden kötü hissederiz?
Cevapla