Pedofili hastalığı için ne düşünüyorsunuz sizce bu gercekten bir hastalıkmı?

Yani bu gercekten bir hastalık mı bu hastalığa yakalanan kendine hakim olamıyormuş az önce haberlerde okudum müge anlının yakaladığı o sapık adı lazım değil cezası onanmış ağırlaştırılmış müebbet almış bence onun icerde olması bile tehlike diyelim savaş oldu hapistekilerde kacacak %1 de olsa hala insanların icine karışma ihtimali var bence imha edilmeleri gerekir diye düşünüyorum
Pedofili hastalığı için ne düşünüyorsunuz sizce bu gercekten bir hastalıkmı?
Cevapla