Tükenmişlik sendromuna tutuldum sanırım. Napmam lazım ya nasıl geçer?

Surekli yorgunluk sabah aksam uyuma iki adim disariya cikamama falan 1 haftada oldu boyle degildim normalde. piskolojik acidan bitap dusmus hissediyorum kendimi 😥 napmaliyim ki asosyale bagladim iyice
Tükenmişlik sendromuna tutuldum sanırım. Napmam lazım ya nasıl geçer?
Cevapla