Nisanım olacak 5 ay sonra ellerim çok çirkin hiç beğenmiyorum ya nisanda ellerin kötü derlerse 😭


kimse eline birsey demez. ama Şu an kilolu musun? kiloluysan zayıfla hem ellerim incelir hem mutlu olursun daha 5 ay varmış.
Nişan günü el bakımı için kuafrnle anlaş o gün bakın yaptırırsn gecer bu sıkıntında 😊
bence kötü değil. kendine haksızlık yapma. ellerine ve tırnaklarına bakım yap özen göster tamamdır.
Allahın verdiğini kula şikayet edersen çok kötü yerin çıkar.
O ne demek
Cevap
16Cevap
Yo ben beğendim sadece güzel bir maniküre ihtiyacı var 🌺
nişanlı adayın ellerini görmedimi? bu arada sorunluda değil
ellerin normal bence. o gün biraz tırnaklarını uzatıp kuaförde french falan yaptır
Bu haliyle evet kötü aslında ellerinin şekli güzel ama zayıflaman şart
Zayıflarsan güzelleşir
Başka derdin yok mu?
Canın sıkılıyor heralde..
tirnaklarinin ici dolu gibi
Bir mangal yapda yiyek
ellerim tombik tombik kirlenince cok komikk..
Benimkilerde soguktan köpek eli gibi oldu 😂
harbiden de çirkinmiş :-/
Cok tatli. Isirimlik ellerin var. Ben begendim
Nolacak simdi ins terketmez senii
Sana herkes ellerinin çok kötü olduğunu söylerler
Seni beğenen beğenmiş kime ne. Takma kafana
Eline bakacaklardı ya
kım nıye drsım dersede seni haketmiyor demek ki
Sadece ellerin ise problem olmaz
Zayıfla işte Zaman var
Önemli olan işlevi dkdjjsjshs
krem sür nemlendir
kilodan dolayı böyle
Abartma
Bence tatliş
halterci misin?
Yoo bence iyi
bence hoş kilon kaç
Zayıfla istersen
benim daha beter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar