Yeni ayakkabı ayağımın arkasını mahvetti. Sizce ayağımı vurmaması için ne yapabilirim, buna bir çözümü olan var mı?

37 numara giyiyorum ayağıma göre aldım ne küçük ne büyük nerdeyse 2-3 hafta oldu ben bu ayakkabıyı alalı hâlâ ilk gün ki gibi ayağımı vuruyor, yara bandı yapıştırdım sürten yere ama yok resmen felaket bir şekilde canım yanıyo. buna bir çözümü olan var mı ne yapabilirim? canım yanıyor arkadaşlar minnoş ayağım acıyor 😭😭😭
Güncellemeler
+1 yıl
yara bandı işe yaramıyor diyorum hala yara bandı diyosunuz bana başka şeylerle gelin arkadaşlar :( 😭😭😭
Yeni ayakkabı ayağımın arkasını mahvetti. Sizce ayağımı vurmaması için ne yapabilirim, buna bir çözümü olan var mı?
Cevapla