Aylarca yazışırken, konuşurken iyiydi ama..
Ne tuhaf varlıklar arkadaş. Bulmaca gibi davranmanın amacı nedir hıı mk!! 😆😆
Ne tuhaf varlıklar arkadaş. Bulmaca gibi davranmanın amacı nedir hıı mk!! 😆😆
Bende de oyle 1 durum var, konusuyorduk yani her gun yazisiyoduk, sonra hosuma gitmeyen 1 seyler gordum onda ve yazmadim. her gun yaziyo okuyorum ama cvp vermiyorum engellemiyorum da. Sadece ondan 1 b. k olmaz anladim sikildim. Yani o da sikilmis ola bilir senden, ve ya her hangi bir gozlentisini dogrultmayacagini anladi.
Hmm.. gözlentisini doldurmayacağı derken
Mesela biri cikmak ister amac sevgili bulmak ama sana caktirmiyo ve bakiyor ki olmaz bu is anliyo bastan ve ya seks ister , direk soylemez ama davranislarindan anlar ki olmaycak ve sana hic 1 sey demeden geri cekilir sende dusune dusune kalirsin noldu diye.
O kadar muhabbetin hatrı da yoksa küfür etmek hakkı değil mi 😆 sonra eline geçince belasını gevşetmek
görmedim duymadım bilmiyorum yapiyo cok tehlikeli sana kurban olsun
Aynen kanka.. Cücümün kenarı yaa ayıp ama 🤗😆
Yoğun olabilir işleri vardır ya da böyle bir izlenim için yapıyordur
Öyle diyordu bir ara da.. Abi haftada bir de mi arayamazsın e be insafsızz 😂 öyle yoğunluk anca...
Kerh*nede olurmuş 😂😂
Anasını görmeye gidiyorsa peçete kolonya derken 😂😂😂
😂😂😂😂😂😂
Mkim arkasını o zaman kanka belki o zaman ilgilenir 😂😂
Mkersem çağırayım mı seyirci olarak 😆😂
Tamam ula camdan gel biz kapıyı açmıyorum 😆😆
Islık çalınca damdan düşş 😂
Ortaya düşersen arada gidersin söylim 😂😂😂
😂😂😂 👍oky baby
Yok kanka kremde istemez kuru giricem ibbineye 😂😂
Yırtılsın inlesin ibbineee 😆😆 dur diyenin mk 😂
Arada yorulunca sen girersin kanka 😆😂
Ohaaa olaya beni kattın ayıp ettin şimdi
Bu kadar geyiği pi*ç ettin iyi mi
Düşünmeden yazma mk yanlış yerlere gidiyor
En başa döndük yani 😉😎
Vayyy çakallll
Çakkall diyorum bakkal çırağına deniyor 😉😆
Usta çırağı misin 😊😆
Nesin anaym? 😊
vayyy o topu alır karşı bahçeye fırlatır, secret ı da hop hop oynatırım 😆😎
gizliyse dayanamam kanka 😎😆
adrenalin tutkum var 😉😎
senin neyin kafasını yaşayıp halen yazıyorsun onu anlamış değilim :)
Aşıktım 😀
Cevap
18Cevap
bu da benim peşimde diyordur bir sene içinde it gibi peşinde koşar sende bir başkasıylasındır merak etme ;)
başka adayları deniyordur uygun bulamazsa o seni bulur zaten
Kesin ibbine yaaw 🤗😆 randımanına güveniyor herhalde 😂😂
Kucağıma düşerse fena s.. ama acısını bırakmak olmaz 😂
Ayıkıyom kanka.. Ona yeterken, ben tetikte olucam merak etme 😉😎😆
hahahahah 😆😆😎😎 aynennnn johny waynen
yazın bana özel den burdan hep bana yazın hep bana en çok bana yazın
Taktik bunlar sen yazma 2-3 gün ya da 1 hafta içinde o yazmaya başlar :) "Centilmen Kulübü" :D
Alternatif deniyordur. Yedekte birilerinin durdurup kendini aklınca sağlama alıyordur.
üşeniyo, cevap vermek istemiyo kısacası boşuna yazma senle konuşmak istemiyo
--------------------------------------------------------------- :(
artık nasıl baydıysan çocuğu
😂😂😂😂
hmmm öyle görünüyor aynen 👍
Bilmem ne olmuştur. Bana yazan kız olduğunda gördüğümde dilim tutulmazsa yazarım yani..
artık sarmıyorsun diyor
Yanımda olsa vücudunda boşluk bırakmazdım 😂
çok basit aslında o bir erkek mıdır
sakin ol şampiyon gizemli adam diye birşey var
wayy yerim onun gizemini 😆🤗
adres yazıyorum 6:45 kaybedenler kulübü
oyun oynamak.
Ne gerek var ki mall galiba 😆🤗 zaman ve heves kaybı yaratır..
aynen.
sen engelle
İlerde kucağıma düşmesini istiyorum ama yolu kapatmayayım.😆
seni hain yaratık :D yazma ama bir müddet sonra niye yazmıyor diye merak etsin bu seferde sen cevap verme :D
Aynen öyle 😆😆 😎😎😘
Ne diye yaziyosun sen de
o sonda ki mk ile neden yazmadığını çözdüm.
dengesizlik ve ego
Sıkılmıştır konuş konuş tık yok
:D :D
canı sikiliyordur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar