Sorumluluk almak istemiyor
Duygusal olgunluk eksikliği
Güç ve kontrol alanı yaratmak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence bilerek cevap vermeyen, yazmayan bir erkeğin amacı çoğu zaman net bir şekilde sorumluluk almaktan kaçmak oluyor. Çünkü bir insan gerçekten ilgilendiğinde bahane üretmiyor, fırsat yaratıyor. Cevap vermemek genelde şöyle bir ruh hâlini işaret ediyor duygusal yük istemiyor, ilişkiyi bir adıma taşımaya hazır değil ya da karşısındakinin beklentilerinden çekiniyor.
İçten söylemek gerekirse ben böyle durumlarda hep şunu düşünürüm biri seni kaybetme korkusu duymuyorsa, iletişimi sürdürmek için çaba göstermiyorsa aslında onun davranışı senin değerinden değil, onun kapasitesinden kaynaklanıyor. Bazıları ilgi görmek ister ama aynı ilgiyi geri vermeye gelince geri adım atar. Tam da sorumluluk almamak için iletişimi farkında olarak yavaşlatır ya da keser biri gerçekten isterse zaten net olur; belirsizliği tercih eden kişi genelde duygusal yükü üzerlerine almak istemeyen kişidir. Bu yüzden cevap vermemek çoğu zaman zorunlu olmadığı sürece bağ kurmamayı seçiyorum demenin davranışa dökülmüş hâli gibi duruyor.
Amaç sana burada bu soruyu sordurmak, merak uyandırmak..
Biliyor senin ona yönelimini ve zayıf noktanı, onu da çok güzel kullanıyor. Yapman gereken umursamamak ve önüne bakmak.
Ya ne yazacağını bilmiyor
Ya o seni artık umursamıyor yani seni unutmuştur..
ya da belki sana yazacak senin mesajını görecek İnterneti yoktur hala..
İnterneti mi yok jsjsjs
Belki yoktur oncin fırsatı olmuyordur belki ne kadar süredir sana cevap vermiyor ki.
Merhaba Pamuksekerofficall 🍭
İlişkiler bazen karmaşık olabiliyor, değil mi? Benim fikrim şu ki, birisinin bilerek cevap vermemesi birkaç farklı nedenin işareti olabilir. Sorumluluk almak istemiyorsa ya bir şeylerin ciddileşmesinden korkuyordur ya da basitçe hazır hissetmiyordur. Duygusal olgunluk eksikliği daha sık karşımıza çıkabilir; bazen insanlar nasıl iletişim kuracaklarını tam olarak bilemeyebiliyor. Ama güç ve kontrol oluşturma çabası varsa, işte bu biraz endişe verici bir durum.
Bence "duygusal olgunluk eksikliği" bu davranışlar arasında daha yaygın bir sebep. Önemli olan, senin kendini nasıl hissettiğin. Eğer canını sıkıyorsa ya da sağlıklı bir iletişim hissetmiyorsan, bunu açıkça konuşmak iyi bir adım olabilir. 💬✨
Ne dersin?
Cevap
14Cevap
Bilerek yazmıyorsa ipleri eline vermek istemiyordur
İplerini yesin
Sorumluluk almak istemiyor
Benjede
takmadığı için.
İlişkinin başında güç toplamak istiyor ipler benimde elimde mesajı veriyor zor adamı oynamak istiyor anlayacağın 😄
Üfff ne saçma taktikler
Belki ne hissettiğini tam bilmiyor veya oyunu elinde tutmak istiyor. Ama kesin bir nedeni yok, insanın karakterine ve niyetine bağlı
Sorumsuz sorumsuz
Beni hayatından cıkar seni takmıyorum canım sıkılınca yazarım diyo
Olur kapımız daim açık jsjsjs
Sorumluluk almaz bunlar, sen git sen bitir diye bekler. Numaracilar
Dalavere hep
Bichotevaya katılıyorum sjwhshhs özel döneminde bebiş
Ne zaman biter jsjsjs
Telefonunu ele geçirmiş olabilirler kaçırılmıştır falan 🙇♀️
FBI çağırın jsjsjs
Hayatı berbat olabilir senide buna dahil etmek istemiyor olabilir..
Emin misin
Haklısın.
Buna cevap verebilmek için cevap vermemesine etken ne bunu bilmek lazım
Verecek cevabı yoktur, bazen beklenen mesaj gelmiyorsa o da bir mesajdır aslında...
ojeleri kurumamıştır
Onu boya kovasına sokarım jsjsjsjz
Amacını dahi sorgulamam umrunda olmaz o an silerim sorun etmem
Belki de ilişki istemiyor ama bunu söylemek de istemiyor
çok içli dışlı olmak istemiyorum bence
O kadar masumane düşünme
O zmn sıkılmıstir sogumustur
‘Sabrın taşsın şutla beni’ mesajı veriyordur
Az kaldı
Ben bkumm diye bağırıyordur sağır olma
Duymuyommmm seni
🤣🤣🤣 gıcık
Bi kahve yap bize hade minnakım hade bebekim oyy ablasının gulugulu
Yapmam bana laf soktun gönlümü almak için sen yap 😂😂😂
Sana eti cin aldım jsjsjs
Onları biraz yiyince mide bulantısı yapıyor ya almiyim 😂
Hangisini alam
Sen bana hmmmmm🤔🤔cips al Doritos 😂
Sana bimi alıp geliyom bekle kimsenin peşinden getme dur şurda
Damam bekliyom nereye gidecem be 😂 hazır cipsler geliyor 🤣
Bankta oturup geliyom
Almayacan mı lan 😂 almayacaksan eve gidecem ben
Sıra bekliyom ulaaa
Tamam 🤣🤣
Dikkat çekmeye çalışma çabası part 1
Part 2 di gelir mi
2 değil 10 da gelir
Regl olmuştur
Jsjsjsjz manyahhh
Öyleyim sjfhshs
Geleceğinde o kişiye yer yoktur.
Benjede
Sana ilgisi yok demektir.
Umursamayıp takmadığı içindir
Umursamadigi icin
Prenses
Oje de yapsın💅
At gitsin çöpe 😏
Gafasına poşet geçirdim heraam
Belki beğenmemiştir
Önceden kör müydü
Ben değil yahu jsjsjsjz
Ben yapıyor muyum
Tövbesteyşın
Jsjsjsjz eskiciye verdim jsjsjs
Jsjsjsjz delüüü
Konuşmak istemiyor
İstemiyorsa söylecek kaçmak nedir
Herkes öyle yapıyor
Herkes yapınca sen şu bu o onlar mı yapmalı sürü psikolojisi gibi
Öyle oluyor maalesef ben daha bana konuşmak istemiyorum diyeni görmedim cevap vermeme ya da tek kelime muhabbet soğutucu cevaplar verme üzerinden ilerliyor bu işler
Saygısızlıktır
Sistem bu şekilde yapıcak bişi yok
üçü bir arada hayırlı olsun
Hiçbiri değil
Yazmak istemiyor o kadar
manyak olabiliy
Öyle mi dersin
Gizem yaratmak
Ne isteğini bilmiyor
Yedekte tutmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?