Sevgilimin yanında gülme krizine girdim ve osurdum Çok utanıyorum Ne yapmalıyım?

o kadar utanıyorumki 7 saat geçti üstünden utancım hiç azalmadı Hemen eve geldim zaten pzt okulda görücem Okula gidesim yok artık Gerçekten görmek istemiyorum Utancımdan kaç saattir ağlıyorum 4 kez aradı açmadım Utanıyorum çok utanıyorum Onu görmek istemiyorum artık... Ay çok kötüyüm allah kimseye yaşatmasın
Sevgilimin yanında gülme krizine girdim ve osurdum Çok utanıyorum Ne yapmalıyım?
Cevapla