Ağladım ve kendimi rezil ettim bu utançla ne yapcam ben?

3 senenin sonunda ilk defa ağladım. Terk edildim ağladım. Hemde hıçkıra hıçkıra gözünün önünde. Öyle bir utandım ki Allah belamı vermesin. En son babam öldüğünde ağlamıştım ve şimdi terk edildim ağladım. Hemde bir koz yüzünden kendimden utanıyorum ya. Ona ezik olduğumu hissettirin halbuki olgunlukla karşılayıp ağlamamak gerekiyordu.
Ağladım ve kendimi rezil ettim bu utançla ne yapcam ben?
Cevapla