Gördüğüm rüyaları çok net hatırlarım genelde. Yine de kaydedip izlemek iyi olurdu. Muhakkak kaçırdığım noktalar vardır. Rüyalar içerisinde bize dair pek çok bilgiyi barındırır malum.
İsterdim. Rüyalar benim hayatımda çok önemli bir yer kaplıyor günlük yaşamımı bile etkiliyor o yüzden onları sonradan görmek bana büyük fayda sağlardı.
Hayır 😂 Ben rüyalarımla gerçeği karıştırıyorum. Yani gün içinde aklıma gelen şeyin rüya mı gerçek mi olduğunu bilemiyorum. Sanırım çok gerçekçi rüyalar görmemden kaynaklanıyor bu.
Uyandıktan sonra gördüğüm rüyayı hatırlamıyorum. Ve ne zaman rüya görsem başım çatlayacak kadar ağrıyor. Sanırım kaydederdim. O kadar ağrısını çek gördüğün rüyayı hatırlama. Küfür gibi. 😒
En İyi Cevaplar