Zorunuza gitmesin gardaşşş
Delikanlı olun "ben yapıyom şu yüzden yapıyom deyin" 😎😎
Sorumu da değiştirmişler 😂😂
Kim lan beni eksileyen demiştim 😂😂
Her görüşümü eksileyen pempeli kim?
Cinsiyetine göre değişir.. Hemcinsimse hoşuma gider çünkü bu beni kıskandığı anlamına gelir ki bu da kıskanılacak kadar iyi olduğumu düşündürür. Karşı cins ise ikiye ayrılır tanıdığım ve tanımadığım stalker olarak. Tanıyorsam ya değiştiğimi düşünüp stalklamaya başlamıştır ya da ilginç biri olduğumu düşünüp takip ediyordur hoşuma gider. Tanımıyorsam biraz korkutur nerden tanıyor neden stalklıyor diye hoşlanmışsa da stalklamak yerine konuşmalı ve beni benden öğrenmeli.
Öyle çok kapı aralama..
İyi insanlar takip etmez dikkat et..
peki..
Kesin inançlı olduğunuzu çekemeyen bir tip eksiliyordur, geçenlerde kocasını aldatma fikrinde olan bir kadın soru sormuştu, doğru yolu buldurmaya, günahından döndürmeye çalışan yorumlar yaptım diye 3 pembe beni eksilemiş, ahlak anlayışları o demek ki, takılmayın boşverin
Eyvallah
Beni de eksilemiş mavilinin biri, mavi görünümlü mor bence o
Herkese eksi vermiş o ;)
Allah yardımcısı olsun psikolojik sıkıntısı var bence.
Teşekkürler Eig için
Rica ederim
hic umursamam karsima cikacak kadar cesur degilse stalklamak konusu ona kolay gelsin ;)
Hemen evlenme teklifini yapıştırırım. Zaten mousenin sağ tıkla hazır bekliyor :D
😂😂
Kim olduğunu bilemiyoz ki..
Cevap
47Cevap
Benimde var profilinde gezip dur bakiyim ne yapiyomus dedigim biri yanitladigi sorulara bakiyorum ilesim sekline bakiyorum ama arti eksi vermiyorum :) tam gizliyim ben. Sorularima gelirse ya da sorusunu gidersem konusuyoruz. Kotu bisey degil ki bu masumane
İyiymiş 😂😂
Bu benim başıma geldi yani çok yeni olan bir şey ve hala devam ediyor maalesef hesabım gizli ve butik hesabı açıyorlar veya başka fake hesaplar istek atıyor ve bir şekilde beni takip etmek istiyor bu kişiler çünkü tek kişi de değil yani biraz rahatsız edici aslında umursamazdim ama asıl amacını öğrenince rahatsız oldum tüm fotoğraflarıma yorum yapıyormuş arkadaşı güzel diyormuş kendisi beğenmiyormus ortada biraz kıskançlık söz konusu çok umursamadim ama onlar bitti şimdi de eski arkadaşlarım başladı
hahaha abim yaa :D beni de hep biri eksiliyor ben hala çözemedim gitti.
Fark ettiysem acemi olduğunu düşünürüm. İşini düzgün yapsın :) Ama egom okşanmaz değil yani
#LöseviçinXper
Eksiliyo ya ne egosu 😂😂
Ruh hastası olabilir 😂😂
Senin dediğini anladım.. 😏😏
Ama hani senin hissettiğin gibi hissedemedim demeye çalıştım.. ;)
Bence sen yat uyu burda daha gece uzun.. ;)
Sen misin yoksa 😏
Ahaha 😂😂
Buralardayım ya.. çok uzaklara yelken açmam, korkarım 😀😀
✋️😉
öyle biri olmuştu üniv de sapık koymuştum adını. nereye gitsem karşıma çıkıyo. okula giriyorum orda sınıftan çıkıyorum karşıda kantine gidiyorum peşimde 4 ay böyle sürdü manyak mıdır nedir diye düşündüm 4 ay. ama bir şey de diyemiyorum çok yakışıklıydı. sonra ben onu görmeye çok alıştım nerde olsam gözüm onu arıyo. derken aşık oldum.
Şahsen benim hoşuma gider. Gizli gizli takip etsin nolucak görüşlerimi beğeniyorsa artı beğenmiyorsa eksi versin 😁😁
Kimse o artık 😏
Biri itiraf etmiş 😅
var farkediyorm. öyle dokunacakmişım gibi. yaklaşıyorum sonra kiyamiyorm. 😤😅 (ne dedigini oda bilmiyordu)
beyin nötr olunca eksilersiniz cahiller
Ruh hastası çok 😂😂
he valla😉☺
Koydugun resmi görmeseydim iyi şeyler düşunebilirdim ama.. O resim ne arkadaş! İnsan ürküyo yani takip edilmekten :-D
😂😂😂
Gif arıyordum bunu buldum..
Kedinin umursamazlığı = ben.. ;)
Yok yok beni hiç kimse takip etmesin. Takip edilmekten soğudum yeminle :-D
😂😂😂
Takip kabul etme ;)
Böyle takipçilerim olucaksa hiç olmasin zaten :-D
😀😀
O değil de bizim de başimizi yaktin. :-) Hadi sana takiklar bizden ne jstiyolar. Çete la bunlar
Yapacak birşey yok 😂😂
Bayağı karın ağrısı yapıyorum dur onda diye düşünürüm... ama seni eksileyen ben değilim.
Eyvallah ✋️😌
Ne de güzel eksilemişler beni, kastettiğim buydu işte 😄
Yok o ikisi ruh hastası herkese basmışlar 😂😂
Ha evet şimdi baktımda haklısın, bu sefer bana hitaben kasten yapılmış bir şey yok ortada 😄
Benim öyle gizli stalkçım yok. beni direk engelluyorlar cok üzülüyorum 😂😂
Engelliyorlar mı? 😂😂
O niye?
Gizliden takip eden yoktur beni açık ve netler😊.
Evet bir bayan bir erkek var burda eksileyen sadece sana özel değil herkese yapıyorlar seviyorlar demekki canları sağolsun bir dakinede artılarlar😇.
Bir mavili var ara ara yorumlarımı beğenen merak etmiyor değilim :D
Eksileyenlere derdiniz ne diyesim var 😒
Ruh hastası hepsi 😏😏
Ben değilim 😄 fark etmedim hiç olsada umrumda olmaz sanırım
Tamam ✋️😌
Profilim gizli takipçileri de kabul etmiyorum stalk mtalk olamaz o yüzden
En iyisi 😉
Ben sallamıyorum aşırı gizemli takılanları. Kim eksilemiş kim eksilememiş o da umurumda değil çoğunlukla. Biri vardı bilirdim onun yaptığını niye yaptın dediğimde kıskandığını söylüyordu.
Stalkerleri severim hep arkamdan takip etmişlerdir. Bu yüzden ilelebet arkamda kalacaklardır ✌🏾
😎😎
Takip ettiğini gizliden söyleyen biri oldu kim olduğunu anladım direk engel
Henüz itiraf eden çıkmadı 😀😀
farkedersem fena trollerim 😄 senin adına üzüldüm ya o çok sinir bozucu bişey 😄
Sorma ya 😂😂
Görüş yapmaya tırsıyorum..
Geçmiş olsun Bende de var o eksileyenden. Can sıkıcı cidden 😖
Eyvallah
Panik olabilirim. Necidir? Neyin nesidir? Bana yakın bir yerde yaşıyorsa, gerçek hayatta da takip ediyor mudur?
3 tane kız var ikisi arkadaşımmış gibi davranıyor. Bekliyorum ne zaman dananin kuyrugu kopacakta kavga edeceğiz
Benim görüşlerimi de genelde bir pembeli eksiliyor. Aaa yoksa o da mı benden hoşlanıyor :o Üstüme iyilik, sağlık 😕
valla bitane de mavili var beni durmadan eksiliyo. cik ulan varsa cesaretin kimsin sen :@ diyesim var
Var öyle biri bana musallat olmuştu ne desem eksiliyordu gel evlenelim diye yazdım ben seni sevdiğimden yaptım dedi ortaya çıkardım 😂😂😎😎
Kendi haline bıraktım, nasılsa kendi dünyasında yaşayıp gidiyordu, zararsızlar genelde.
Benim bütün görüşlerimi hatta sorularımda herkesi eksileyen bir mavili var 😂
İyi şeyler düşünürüm 😂 sevinirim 😂
Tabi takip etme sebebine bağlı sevinmem 😳
Ben başkalarını bayağı stalklıyorum onlar bana aynısını yapsa bilemiyorum nolur 😂😂
Hayranlar fanlar güzeldir seni demi birinci sınıftan beri parmakla gösteriyorlar
Ya işsizdir ya da dikkat çekmek istiyordur herhalde
Sanırım seni kıskanıyor. Baksana aynı pembeli mi bilemem ama sadece kızların pembe eksileri var. 😄
Abimmm bende bunu diyorum. Delikanlılarsa çıksınlar ortaya 😐
Hiç tepki vermem ama bana zararı dokunacağını düşünürsem işte o zaman icabına bakarım.
Eğer ajan olsaydı berbat bir ajan olacağını söylerdim.
Onu didik didik araştırırım, kötü amaçları olan biriyse hemen engellerim.
hiç dikkat etmiyorum açıkçası
Farketsemde niye gizli yapıyo bunu diye düşünürüm..
bilemedim :) garip bir duygu :) yaşadıgın biraz sinir bozucu :))
Aaa sapsik niye gelip söylemiyorsun derim gizli gizli hiç hoslanmam
Bence bu sitede herkes birbirini stalk yapıyor 😀 ben eskiden beğendiği üyelerin görüşleri okurdum. Şimdi zamanı yok
Bana ilgisi olduğunu ya da bir nevi düşman olduğunu açık aradığını düşünürüm..
Ben değilim ilk defa senin soruların la karşılaştım ☺️☺️ Bence sana aşık!!!
sevdiğim biriyse hoşuma gider, sevmediğim biri ise yine hoşuma gider :D
Beni her fırsatta eksileyen 15 20 kişi var hiçbirini bilmiyorum
Tepki vermem
Senin işin de zormus
Takipçi varsa onlardan biridir belkide
Ks için öyle değil ama sosyal medyada en çirkin kızın bile takipçisi, fan sayfası olur bacak show filan yapsa. Yani sonuçta Türkiye burası :ddd
Anasını ağlatırım yakalarsam 😂
Beni bile kaç kişi eksilemiş ya 😄
Ruh hastası çok 😂😂
Aynen öyle :)
"Ay sevesi var beni" diye düşünürüm. 😜😂
😀😀
😂😂😂
Bulaşıcı hastalık gibiler 😂😂
Öleyim mi ben napayım 😏
Ne yaptın koçum kıza:)
Kimseye bişey yapmadım abi 😂😂
Başka stalklayacak birisini mi bulamadı diye düşünürüm.
sen hayırdır derim :))
Kim olduğunu bilsem ben daha neler derim deee 😂😂
Ahahah gif cok güzelmıs 😄😄
😂😂
27 yaşında adam, 8 XPer kasmış, bu saatte nelerle uğraşıyor ya.
Yazık geçen zamana.
Zaman geçsin diye zaten maksat..
bende mi milleti eksilemeye başlasam 😂😂
6 eksi almışım vay beee 😃😃
Tüm ruh hastası burda buluşmuş😂😂
Valla öyle biri olduğunu bilmek hoş olurdu.
ay kesin bana aşııkkkkk
Kesin 😂😂
Nasil anliyorsunuz bunu? Bende bir bakiyim.
Açıkcası hoşuma gider ama gerilirimde
Hoşuna gitmeyen olmaz gibime geldi 😂
bısey dusunmem sevmıyosam uzak dursun
Kizlar birbirinizi eksilediniz? :D
yeni ekşınlı şeyler... birazda ürkütücü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar