KS veya herhangi bir sosyal medya hesabınızda takip ettiğiniz kişileri stalklıyor musunuz? Yoksa o işi takip etmeden önce mi yapıyorsunuz?

#Raskolnikov
KS veya herhangi bir sosyal medya hesabınızda takip ettiğiniz kişileri stalklıyor musunuz? Yoksa o işi takip etmeden önce mi yapıyorsunuz?

#Raskolnikov
Eskiden yapardım stalk da artık yapmıyorum ya 😂😂
Arada sırada bakıyorum. 😅
Cevap
14Cevap
Stalk binde bir yapabilirim ya ben. Vaktim yok ayrıca zaten gerek duymuyorum.
Stalk yapmıyorum sadece sorusunu kaçırdığım olursa profile bakıyorum o kadar
Ks’de takip ettiğim kişileri arada gidip ziyaret edyorum
Yok ya stalk yapmayı pek sevmem zaten çok vaktim olmuyor özellikle buraya girmeye girdim zaman görüş atıyorum çıkıyorum
soru sorunca bildirim geliyor zaten takip edince
1-2 kez bakarım sonra bakmam devamlı devamlı bakmaya gerek duymam
Evet ksde takip ettiklerimin hesaplarına bakarım ara ara
Muhabbetimin olmadığı insanları stalklamazdım..
Takip etmiyorum stalklamiyorjm.
Soru sorduğunda sorusuna cevap yazarım
Hayır yapmam üşeniyorum
Uğraşmam öyle şeylerle
kim bakmıyor ki...
bazen az önce aradasırada zaman zaman
Evet, ama hepsini değil
Stalk işini bıraktım artık ben
burada kimseyi takip etmiyorum
Kimseyi takip etmiyorum
Bazen
Bazen yapıyorum
Hayır
Evet 🤫
arada
Hayır
Evet stalklarım
Sevdiğimi sadece
Hiç bakmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar