Kendimi imha etmek istiyorum. Vucudumuzun kapama tusu olsun ister miydiniz?

Ben sessiz sakin kimseye zarar vermeden kendimi yok etmek isterdim. Ama canim da acimadan. Keske bir kapama tusumuz olsaydi. İster miydiniz siz de? İmha diyince yanlis anlasilmasin ben kendimden baskasinazarar vermeyi kast etmedim. Sadece kendimi yok etmek. Sakin sessiz huzurluca... Yapamiyorum. Beynim cok dolu. Sevilmiyorum. Sevgi ne hic bilmiyorum. Bir insan bile bana ozel oldugumu hissettirmedi. Ailem de hissettirmedi. Mutsuzum. Cok mutsuzum. Cok.
Kendimi imha etmek istiyorum. Vucudumuzun kapama tusu olsun ister miydiniz?
Cevapla