
19 kişiye at didi ya, 9 senelik nalet yapıştı mı yakama? =(

bana bu tarz mesajları kimse atama z sevmediği mi biliyorlar ki rehperimde lüzumsuz insan olmaz ayrıca oldu ki geldi diyelim uzun mesaj okumam hele ki başı abudik gubidik se gerisini okumadan silerim nokta
Mesajı atan 16 yaşında ve "gereksiz" biri olduğunu düşünmüyorum. Kırarak ya da sert bir tepkiyle dönüş yapmak yanlış olur.
Hiç atmadım ben onları 10 kişiye hep ondan böyle oldum 😂
Bu tür mesajları okumuyorum bile, direk gülümseyip siliyorum.
Gülümseme sebebim ise hala bu mesajlara inanan ahmaklar var mı diye :D
Atıyorum 10 kişiye dermişim djdjd 😂
Cevap
33Cevap
bunjnla ilgili psikologlar ortak bir karar varıp , paylaşan insanları ciddi sorunları olduğunu söylüyordu , ama işte insan oğlu paylaş diye dürtüyor şeytan
Bu tip mesajlar okunmadan silinmeli. Hatta bunları atana "Böyle saçma mesajlar atma bana" de. Gerçekten ciddiye alıyor musunuz bunları?
Cevabımı görüpte bu soruyu cidden soruyor musun? İlginç
samimyetsizce yapılan hiç bir davranışı tasnif etmezken bunu bir insan olarak ben yaparken.. yani gerisini anladınız
Okumadan siliyorum 😀 yani basindan belli ediyo nasi bir mesaj oldugu
Atanları engellediğimden dolayı atmıyorlar artık 😀
Ne kadar cahil ne kadar saf ne kadar gereksiz insanlarla muhattabım deyip kendime kızıyorum
Ben yapmıyorum çok geliyor olmasina rağmen sevabı mesaj göndererek kazanamayız.
Hep bu mesajları 10 kişiye atmadiğimizdan böyleyiz 😂
İlk gördüğümüzde buna çok inanmıştık :D şimdi facebookta her yorumun altında çıkar mutlaka :D
Sadece bana gönderene tekrar gönderiyorum. Çoğu kişi sinirlendiğimı bildiği için göndermez. Bilmeyenler de öğrenir.
Hemmen siliyorum sinir bozucu, Allah bizim mesaj dagitmamizla mı kabul edicek bizi? Adam gibi ederim duamı sabırla beklerim
Bunlara inanmayın amaçları islamı farklı şekilde algılatmaya çalışmak. ..
hadi canım uzakta oyna diye mesaj atana gönderiyorum..
direk sona odaklanıyorum sonra diğer mesajlara geçiyorum
Okumadan siliyorum ve buna inanıp yapanlara şok oluyorum
bilgisayara dokun simdi duvara bak falan yaziyolardi bide asdfg
Hacı hep o mesajları 10 kişiye yollamadık diye böyle oldu =/
Neden 8 10 7 veya 6 degilde 9 sene hadi 7 sene olsaydı hedef 2023 olurdu
bir mesaja bakarım mesaj mı diye bir de atana bakarım slk mı diye :/
Bazen mesaj atanım olmuyor diye şükrediyorum ajsjdkdk
Her gün böyle mesajlar geliyor.
Allah lafzi geçince küfür edemiyorum ben 😄
2017 giriyoruz hala atan var mı bea?😂
Okumudan siliyorum bu saçma sapan mesajları.
O olay karmaşık ya o nu çözemedim bir türlü :))
Geldi yine tipini s...
bir bitmediniz diyorum
Görüldü atıyorum
Ahahahah
Hep o mesajları göndermedik diye bı haldeyiz :)
İnanma ben bu tarz mesajları dilerim hemen gelince
Hiç okumuyorum bile çünkü çok saçma...
Cok gonderiyorlar gic gibdermedim
hahahaha sizinki bayağı iyi olmuş yalnız😂😂
Saçma sapan mesajlar siliyorum.
çok saçma bence zamanımı ona mı israf edicem
Hemen "kapat kapat" moduna giriyorum.
Ebene de atayım mı diyorum 😄
9 senen nedirki göz ac kapa gecer
Gerçek islam bu değil 😛😛😛
Bu mesajı ön kişiye atmadik diye yalnızız :(
Garanti olsun diye 11 yapıyorum 😉😂😂😂
sktrr lenn ordannn diyorm
Küfür edip
Cevaplıyorum
hay ben senin beynini diyorum susuyorum sonra.
İyiki boyle msjlar atan arkadaş grubum yok :)
Bunları bulup iyi dovcen ak
boşver la
Okumuyorum bile 😂
hurafe
Direk engel.
Atmıyorum
Okumadan sildim hep
Siliyorum hemen
Zam gelmiş xd
okumadan gecıyom
Sana geçmiş olsun
atmıyorum.
Yollamam
Engelliyorum atanı
Ahahah güzel cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar