Eminim çoğunuz biliyorsunuz. Bu mesajı 10 kişiye gönder DİLEKLERİN KABUL OLSUN diye başlar. ÖNCE KAĞIT ŞEKLİNDE DAĞITILDI SONRA SMS SONRA MAİL ŞİMDİ İSE WHATSAPP Bitmek bilmedi bu macera sadece Türkiye'de var sanıyorsanız yanılıyorsunuz Yabancı Memleketlerde de var. PEKİ SEN GÖNDERDİN Mİ? VEYA NE DÜŞÜNÜYORSUN?
"Bu mesajı 10 kişiye gönder" kalıplı mesajları hatırlıyor musunuz?
Telefonlar yaygın değilken ve biz küçükken bunun kağıda yazılı versiyonu vardı. Mesaj yine kolay copy-paste. Ama kağıtla kalemle yazmak kolay mı? Biri okur biri yazar. Şimdiki nesil hurafelerde bile şanslı 😂😂😂
"Bu kağıtta yazılanları 11 kişiye gönder, en çok estediğin şey gerçekleşecek. Biri inanmamış bu kağıdı yakmış, onun evi yanmış, biri inanmamış yırtmış, o kişiye bilmem ne olmuş, Biri inanmış akşamdan sabaha zengin olmuş..."
Biz de kenar mahallede yaşayan bir kaç himmete muhtaç çocuklar olarak bir umut yazar gönderirdik. Hem hayali zenginlik hoş gelirdi, hem de kağıtta yazılanlar o kadar keskin ve tehditkardı ki biraz da korkardık evimizin yanmasından😂
Her hayali kuş misali yakalamaya çalışan canım çocukluğum. Sana selam olsun❤️
Genelde bana hep gelir ama tatlı bir dille kırmadan istemediğimi ve bir daha bana göndermemelerini söylerim peki işe yarıyor mu hayır 😊 tekrar gönderiyorlar siliyorum ama bu sefer de acaba mı diye aklıma takılmıyor değil hani diyorlar ya uğursuzluk yakanı bırakmayacak anneciğim 😱😄 yine de göndermiyorum.
Evet 🤦🏻♀️ zamanında çok fazla tlfnum benzer msjların tacizine uğradı.. Fakat bana gelen bu msjı gönderen kişiyi/kişileri arayarak , tekrar yollamamalarını söylediğim için bir süre sonra kesiliyor zaten.. cok uzun Zamandır da, benzer msjlar almıyorum
Herkeslere merhabalar, yazacağım bu mesajı en az on kişiye göndermelisiniz? "Şampiyon Fenerbahçe" Neden mi? Sakın neden diye sormayın ha! Başınıza gelebilecek felaketlerden ben sorumlu değilim. Umarım göndermiş olursunuz zira hepiniz iyi olun isterim. 🐾🐾🥰🥰
İnternet & Teknoloji konusunda 450 cevap paylaştı.
Annemin kankası çok inanaır böyle şeylere. Nereden buluyorsa da sürekli atıyor. 13 yaşında kız hastalanmış mesaja inanmamış ölmüş bişiler bişiler yazıyor sjsj anlatıyorum hayır selime anne bak din böyle bi şey değil inanıyorsun madem doğrusuna inan ama yok. Aklı gidiyor göndermezsem başıma bi şey gelir diye sj
Hayır asla öyle saçmalıklar yapmadım da yapmicam da 😃 işsiz insanların ürettiği yaydığı bişey diye düşünüyorum açıkçası inananlara da bişey diyemiyorum yani ne denir ki 🤷🏻♀️
@Hayatbanagüzelbe beni sürekli ispanyollar özellikle takip ediyor böyle birkaç ülke sayabilirim. Bir de zenciler aşırı takip ediyor. (Hesabımı kapattım bu arada)