Avet tıpkı öyledir ve bazende dökülürken insanın ağzından döküldüğü yerde çatır çatır sesler çıkarır. Çoğu zaman susup acısını çekmek varken dökerek ses çıkartır olmayacak rahatsızlığı yaratır.. O yüzden hangi kelime ne zaman çıkmalı insan bilmeli ya kendi ağzı acımalı ya da karşısındakini acıtmalı.
İçini acıtan, yüreğini yakan kelimelerin etkisi insanı çok kötü ediyor. Susunca içinde kalan duyguların; söyleme geçince verdiği etki insanı bir o kadar kötü hissetmesine neden oluyor. Bazen susmak ciddi bir tepki olarak algılansa da insanı üzüyor ister istemez.
sen susarsın.. karşıdaki konuşur düşünmeden binlerce kelimeler söyler her kelime seni kırar birde söylemediklerin kırar tamamen kırık dökük olursun en sonunda
En İyi Cevaplar