Günlük 500 dolar kazanıyorum ama parayı harcayamıyorum siz olsanız ne yapardınız?

Dolar 3.10 da iken forex te dolar sattım swaptan günlük 500 dolar para geliyo 1500 tl..

3 ayda 100 bin üzerinde para birikti ama parayı ne çekebiliyorum ne de harcayabiliyorum

Cünki işlemi durdurup parayı çekersem swap geliri bitecek

para geliyor ama çekemiyorum böyle garip bir durum var çekersem kazanc bitecek. Dolar 3.10 üzerine çıkmadıgı her gün 1500 tl kazanıyorum.

siz olsanız ne yapardınız acaba? beklemek zor oluyor yaklasık 8 yılda felan 3-4 trilyon birikiyo..
Güncellemeler
+1 yıl
dolar yükseliyor g. te gelmem inş
Günlük 500 dolar kazanıyorum ama parayı harcayamıyorum siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla