Dolar 3.10 da iken forex te dolar sattım swaptan günlük 500 dolar para geliyo 1500 tl..
3 ayda 100 bin üzerinde para birikti ama parayı ne çekebiliyorum ne de harcayabiliyorum
Cünki işlemi durdurup parayı çekersem swap geliri bitecek
para geliyor ama çekemiyorum böyle garip bir durum var çekersem kazanc bitecek. Dolar 3.10 üzerine çıkmadıgı her gün 1500 tl kazanıyorum.
siz olsanız ne yapardınız acaba? beklemek zor oluyor yaklasık 8 yılda felan 3-4 trilyon birikiyo..
3 ayda 100 bin üzerinde para birikti ama parayı ne çekebiliyorum ne de harcayabiliyorum
Cünki işlemi durdurup parayı çekersem swap geliri bitecek
para geliyor ama çekemiyorum böyle garip bir durum var çekersem kazanc bitecek. Dolar 3.10 üzerine çıkmadıgı her gün 1500 tl kazanıyorum.
siz olsanız ne yapardınız acaba? beklemek zor oluyor yaklasık 8 yılda felan 3-4 trilyon birikiyo..
Güncellemeler
+1 yıl
dolar yükseliyor g. te gelmem inş
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar