Hiç çalışmadan Aylık 100 bin geliriniz olsa ne yapardınız?

Arkadaşlar çalışıyorum 120 bin maaşım var. Aylık 100 binde konut kiraları aliyorum. Artık sıkıldım işimden istifa edeceğim. Kendim şehir merkezinde villada oturuyorum kira derdim falan yok. İstifa ettigimde sadece 100 bin gelirim olacak bu para rahat yaşatabilirmi. Aracım var ihtiyaç duyulan vs herseye sahibim. Sabah erken kalkip işe gitmekten nefret ediyorum uykuyu seviyorum gece geç uyumayi seviyorum. Sorum şu istifa edersem pişman olurmuyum ve ne yapmalıyım? Karavan alıp kafama göre gezmek istiyorum. Evlilik yapmam mi mantıklı bekar kafama göre yaşamam mi. 30a merdiven dayadik. Çok kararsızım. Ömür boyu ne yapacam hayatta hedefim kalmadı cok şükür ama işimden istifa edersem sıkılmaktan boşlukta kalmaktanda korkuyorum. Dalga geçmeden açıklayıcı Tavsiye verebilirmisiniz?
Hiç çalışmadan Aylık 100 bin geliriniz olsa ne yapardınız?
Cevapla