Neden "bazı" erkekler kızları küçük düşürme çabasında?

Merhaba herkese. Şöyle söyleyeyim, birşey oluyor ve hemen bazı erkekler "Barbara Palvin olsa sana mı bakarım?" "Kızlar bir Barbara Palvin değilseniz konuşmaya hakkınız yok." "Amk tatlısı sen bir Barbara Palvin misinde bunu yapıyorsun?" Gibi şeyler söyleyip kızları neden aşağılayıp yaptığı şeyden soğutmaya çalışanlar var? Bu özgüven nereden geliyor sanki Barbara ile tanışsalar Barbara bunların yüzüne bakacak. Hayır yani bunu söyleyen erkekleride sanırsın Jensen Ackles, David Beckham gibi tipli. Yok, tipte yok ve gelip böyle saçma cümleler kuruyorsunuz. Tabiki tüm erkekler için söylemiyorumda bunu, neden sürekli kendilerine boy aynasında bakmadan aşağılama gereği duyarlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada orası ya tatlısı diye olmuş ya kızı olacaktı 😊
Güncellemeler
+1 yıl
Bu seferde ya diye düzeltmiş ama siz anladınız...
Neden "bazı" erkekler kızları küçük düşürme çabasında?
Cevapla